خبرهای داغ:
آیت‌الله مصباح یزدی:

هر روز صدها سایت و شبکه به شبهه‌پراکنی علیه مسائل دینی می‌پردازند

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: هر روزه صدها سایت و شبکه به شبهه‌پراکنی علیه مسائل دینی می‌پردازند و مطالب کفرآمیز به جوانان ما منتقل می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۹۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در آیین رونمایی از هشت اثر جدید مرکز پژوهشی دایرة المعارف علوم عقلی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز به برکت حضور اساتید، طلاب و پژوهشگران مستعد، حوزه‌های علمیه از نعمت به‌روز بودن برخوردار هستند و با پشتکاری که دارند، همگام با توسعه و پیشرفت‌های محیط در حال رشد و نمو هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: جهان امروز در حال تحولات فراوانی است که با شتاب بی‌سابقه و غیرقابل پیش‌بینی به جلو می‌رود و حوزه‌های ما در این شتاب و حرکت عقب نیستند.

آیت‌الله مصباح یزدی تحولات در زمینه‌های علوم انسانی، علوم تجربی و فرهنگی را از جمله این تحولات توصیف کرد و با بیان خاطراتی گفت: شاید 30 سال پیش حتی تصور برخی از امکاناتی که امروز وجود دارد، به ذهن کسی خطور نمی‌کرد، اما امروزه بشر با یک دستگاه بسیار کوچک می‌تواند با سراسر دنیا در ارتباط باشد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام تبلیغی طلاب و روحانیون اظهار کرد: هر روزه صدها سایت و شبکه به شبهه‌پراکنی علیه مسائل دینی می‌پردازند و مطالب کفرآمیز به جوانان ما منتقل می‌کنند و جوانان نیز قرار نیست همه آنها را بپرسند، پس باید دائما خطرات فکری را که جوانان ما را تهدید می ‌کند، رصد کنیم و یا لااقل با گفت‌وگوی صمیمانه با آنها متوجه سؤوالات ذهنی آنها بشویم و یا پاسخ‌های قانع‌کننده برای جوان تهیه کنیم
ارسال نظرات