خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)‌ خبر داد
معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)‌ گفت: 300 کاروان از قم برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۹۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استانداری قم که با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر و شهدای 15 خرداد، ‌اظهار کرد: این شهدا با در طبق اخلاص گذاشتن جان خود برای دفاع از حریم ناموس این کشور به ما حیات بخشیدند و شجره طیبه‌ای را در این کشور کاشتند.

وی با اشاره به جان نثاری شهدای مدافع برای دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع)‌ تصریح کرد: این شهدا نشان دادند که دفاع مرز نمی‌شناسد و برای دفاع از دین و حرمت حرم اهل بیت(ع) در خارج از مرزها به مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام اقدام کردند.

معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)‌ با اشاره به مراسم سالگرد امام خمینی(ره) بیان کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم برای اعزام به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب صورت گرفته است و در این زمینه نیازمند اقدام جدی دستگاه‌های مسؤول هستیم.

مسئول کمیته اعزام مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه در هنگام صحبت کردن افراد بسیاری هستند که شعارهای زیبایی می‌دهند، عنوان کرد: برای پذیرایی زائران 14 و 15 خرداد و اعزام کاروان به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب نیازمند یک کار عملیاتی و فرهنگی بزرگ هستیم که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

بیطرفان اضافه کرد: اجرای این کار فرهنگی شاخه‌هایی دارد که لازم است دیگر شاخه‌ها از آن پشتیبانی کنند که در این راستا کمیته‌هایی تشکیل و وظایف آنان نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به اعزام 12 هزار نفر به مرقد امام خمینی(ره)‌ عنوان کرد: اعزام این حجم جمعیت به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب بسیار قابل توجه است که باید به صورت جدی به استفاده از این ظرفیت و ظرفیت حضور زائران در قم اندیشید.

معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) ادامه داد: ثبت نام برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره)‌ در مساجد آغاز شده است و در این راستا 300 کاروان با 300 مدیر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق برای اعزام کاروان‌ها به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: ساعت 6 صبح روز 14 خرداد کاروان‌ها از قم خارج می‌شوند و مانند اعزام کاروان راهیان نور برای این سفر 12 ساعته برنامه‌ریزی دقیقی مشخص شده است.

بیطرفان با اشاره به شرایط خاص ثبت نام از مشتاقان برای حضور در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) بیان کرد: این ثبت نام در مساجد محله‌ها براساس شرایطی خاص صورت می‌گیرد که کهنسال و خردسال نبودن از جمله این شرایط است.
ارسال نظرات