خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه استان قم و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) به منظور بررسی عملکرد از حوزه یک بسیج شهید ابراهیمی قم بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۸۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در بازدید علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از حوزه یک شهید ابراهیمی، وی ضمن تبریک ایام نیمه شعبان و هفته مقاومت و پیروزی و تشکر از تلاش های بی وقفه مسئولان حوزه، سال 95 را سال "حوزه محوری" در بسیج خواند و گفت: در این راستا باید سرپنجه های ماموریت های بسیج که همان حوزه ها هستند، تقویت شود.

تقوایی با تشریح مسئولیت های روابط عمومی افزود: یک بُعد روابط عمومی پوشش خبری برنامه های بسیج و بعد دیگر آن شناسایی الگو های بسیجی و جریان سازی رسانه ای است.
                                            بازدید معاون روابط عمومی سپاه استان قم از حوزه بسیج شهید براهیمی

سید محمد حسن یزدی نژاد مدیر اطلاع رسانی روابط عمومی سپاه نیز، بر استمرار دوره های خبرنگاری بسیج به صورت مجازی خبر داد و بر جذب نیروهای بیشتر جهت گسترش امر اطلاع رسانی در بسیج تاکید کرد.

سید علی طباطبایی جانشین فرماندهی حوزه و سید مجتبی طباطبایی نسب مدیر عقیدتی و نظارت حوزه نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت امکانات موجود، فعالیت های صورت گرفته و تاثیرات مثبت همدلی و همراهی متقابل اعضای شورا و بسیجیان با ناحیه ارائه کردند.

محمد صادق باقریان مدیر روابط عمومی حوزه یک نیز گزارشی از اخبار منعکس شده در خبر گزاری بسیج ارائه کرد و افزود: طی دو ماه ابتدای سال، بیش از 20 خبر از حوزه منعکس شده و همچنین در این مدت مستند، یک گزارش و دو نشریه نیز طراحی و ساخته شده است.

در این بازدید حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) و سید حسن حسینی مسئول روابط ناحیه نیز حضور داشتند و از ارتباط مستمر و تلاش های ارزنده فرماندهی و اعضای شورا و خبرنگاران حوزه در راستای اجرا و انتشار ماموریت های گسترده بسیج در این حوزه تشکر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها