مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان:

توجه به مسائل تشکیلاتی نگاه راهبردی در بسیج است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: توجه به مسائل تشکیلاتی، نگاه راهبردی در بسیح از اهدافی است که باید در دوره جدید به آن توجه ویژه کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۷۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سید محمد حسینی امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان  ضمن تشکر از زحمات جانشین سابق گفت: توجه به مسائل تشکیلاتی، نگاه راهبردی در بسیح از اهدافی است که باید در دوره جدید به آن توجه ویژه کرد.

وی با بیان این که تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی از اهداف ماست، گفت: سعی داریم کار تشکیلاتی و تربیتی را بصورت جدی  انجام دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان با اشاره به فضایی که امروزه در دانشگاهها حاکم است، گفت: فضای دانشگاه ها  تغییر کرده و از سوی دیگر ما درگیر تنش هایی جهانی هستیم که بر علیه انقلاب در حال جریان است.

حسینی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع افسران دانشگاه امام حسین(ع) گفت:  ایشان علاوه بر نگاه و برخورد عاطفی با افسران این دانشگاه، به سان شب های عملیات سخنراتی نمودند .

وی تصریح کرد: فرمایشات ایشان علاوه بر این که هدف ما را مشخص می کند بلکه مسئولیت ما را سنگین تر خواهد کرد و ما به عنوان دانشجویان بسیجی در این راستا باید ابتدا فرمایشات ایشان را مطالعه و سپس فعالیت های گسترده تر و منسجم تری را در آن راستا انجام دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان افزود: ما در جنگ نرم هستیم و حضرت آقا بارها تاکید کردند که جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت، مهمتر و سخت تر است اما باز به صورت جدی مسئله جنگ نرم پیگیری نمی‌شود و ما شاهد تشکیل ستادهای جنگ نرم در شهرستانها نیستیم.

حسینی با اشاره به این که باید مسئولیت پذیر باشیم، گفت: نباید فرصت ها را ازدست دهیم، چرا که در حال حاضر فرصت آزمون و خطا نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع جنگ نرم و مبدا تحولات بودن دانشگاه، باید همچون دوران دفاع مقدس و عملیاتهای آن دوران از خود گذشتگی کنیم تا بتوانیم به اهداف عالی دست پیدا کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان با اشاره به اینکه در دانشگاه کار فرهنگی تاثیری بی نظیری خواهد داشت، گفت : دانشجوی بسیجی ک نماز صبحش قضا شود کار فرهنگی اش تاثیرگذار نخواهد بود.

ارسال نظرات