فرمانده سابق سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای مدافع حرم عباس آباد؛

شهدای مدافع حرم در امتداد خط شهدای کربلا هستند/ با تفکر انقلابی باید جلوی نفوذ دشمن ایستاد

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای مدافع حرم عباس آباد اظهار کرد: حق و باطل تا ابد ادامه دارد و شهدا مدافع حرم در امتداد خط شهدای کربلا هستند.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۵۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از دریاسر،فرمانده سابق سپاه قدس گیلان در یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران که عصر امروز در مسجد جامع شهرستان عباس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: حضور در یادواره‌های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های آنان است.

سردار نظرعلی علیزاده با بیان اینکه ملت ایران همیشه در صحنه است، افزود: این نقلاب  اسلامی بود که ملت ایران را نجات داد و امروز در صدد نجات ملت‌های دیگر و مستضعفین عالم است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با انتقاد از کسانی که چرا جوانان ما باید به سوریه بروند، تصریح کرد: حق و باطل تا ابد ادامه دارد و این شهدا در امتداد خط شهدای کربلا هستند و این جایگاه به‌راحتی به دست نمی‌آید و رسیدن به مقام شهادت نتیجه ایستادگی، شجاعت و دشمن شناسی است و برای شناخت حق از باطل بصیرت لازم است، شهدای مدافع حرم زیبا تشخیص دادند که امروز صحنه نبرد در عراق، سوریه، ... و اقصی نقاط جهان اسلام است.

علیزاده خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که انقلاب اسلامی ما امتداد انقلاب عاشورا است امروز وقتی دشمنان، حرم حضرت زینب(س) را مورد تهدید قرار دادند جوانان غیور مازندرانی هم وارد عرصه شده و از مازندران تا خان‌طومان پرچم امام حسین(ع) را افراشته کردند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با تاکید به اینکه امروز دشمن قصد نفوذ در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اداره کشور، علمی و اقتصادی را دارد، ادامه داد: در زمینه‌های مختلف از جمله؛ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همه باید به صحنه بیاییم و با روحیه و تفکر انقلابی حرکت کنیم تا کاستی‌هایی موجود با حرکت جهادی رفع شود.

 یادگار هشت سال دفاع مقدس به مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مدیریت جهادی نیاز به انسان‌هایی دارد که در میدان جهاد فی سبیل‌الله حاضر باشند، امر به‌ معروف و نهی از منکر در مسائل مختلف اجتماعی لازم است و باید جدی گرفته شود.


یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران عصر امروز در مسجد جامع شهرستان عباس‌آباد برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و نیز جمعی از مردم و مسئولان و با سخنرانی سردار نظرعلی علیزاده فرمانده سپاه قدس گیلان و ف مداحی میثم دهقان همراه بود.

استان مازندران تاکنون در دفاع از حریم آل الله 30 شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار