مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه مطرح کرد:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه گفت: اسلام باید انقلابی باشد نه اسلام منحرف آمریکایی که ما را از قرآن و پایبندی به دین دور کند.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۳۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی عصر امروز در جمع بسیجیان بندرلنگه اظهار داشت: چرا رهبر انقلاب بر انقلابی بودن و ماندن تاکید می‌کنند؛ امروزه دو جریان «انقلاب و امام» در انقلاب اسلامی وجود دارد که مفهوم آن اعتقاد به این انقلاب و اعتقاد به امام(ره) و شهدا است.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «من دیپلمات نیستم، انقلابی هستم» اسلام انقلابی در مقابل دو جریان است، ابتدا اسلام ترکیه‌ای و دیگری اسلام منحرف آل‌سعود که همان داعش است که با تفکر پلیدشان فکر می‌کنند با کشتن انسان‌ها به بهشت می‌شود راه پیدا کرد!

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: اسلام باید انقلابی باشد نه اسلام منحرف آمریکایی که ما را از قرآن و پایبندی به دین دور کند.

پولادی تصریح کرد: اسلام منحرف آمریکایی یعنی ترویج فساد و ما روحانیون وظیفه سنگینی در قبال مردم داریم؛ وظیفه ما روشنگری و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) است باید در ترویج این اسلام هیچ کوتاهی نکنیم و حداکثر سعی خودمان را بکنیم تا بتوانیم اهداف دشمن را در این زمینه و ابعاد مختلف نابود کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در این سال تاکید فراوانی بر انقلابی بودن و ماندن در راه انقلاب دارند یعنی اینکه با بصیرت و طبق دستورات بزرگان دین پیش برویم.

ارسال نظرات