خبرهای داغ:
کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند مطرح کرد

انتقال افکار امام خمینی(ره) به جامعه راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: انتقال افکار امام خمینی(ره) به نسل نو یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و باید به سهم خود در تحقق این هدف کوشید.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۳۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی ترکاشوند از برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی و بصیرتی در نهاوند هم‌زمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی ازجمله اعزام زائران به مرقد امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نسل جدید است.

وی عنوان کرد: انتقال افکار امام خمینی(ره) به نسل نو یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است و باید به سهم خود در تحقق این هدف کوشید.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند بر بهره‌برداری فرهنگی از برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد و گفت: در پناه برگزاری چنین مراسمی باید مشکلات و آسیب‌های فرهنگی خود را برطرف کرد.

وی بابیان اینکه هرچه داریم از امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا است، اضافه کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار، اعتبار و جایگاهی شایسته در دنیا برخوردار است به خاطر قیام بنیان‌گذار انقلاب و در ادامه رهبری‌های مقام معظم رهبری است.

ترکاشوند برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقه با موضوع وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان و برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۵ هزار جلد در 3 هزار عنوان را از برنامه‌های این روز اعلام کرد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه عکس، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری عصر شعر، داستان و خاطره با موضوع مقام شامخ امام خمینی (ره)، تقدیر از فعالان و پیشکسوتان عرصه شعر انقلاب اسلامی و توزیع پوستر و بسته‌های فرهنگی در بین ادارات و زائرین اعزامی به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) به تعداد یک هزار و ۲۰۰ بسته از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده است.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند برگزاری مسابقات صحیفه نور و برگزاری جلسات روشنگری و تبیین اهداف قیام حضرت امام خمینی (ره) در سطح شهرستان را نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در ایام ارتحال امام(ره) در شهرستان نهاوند عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار