خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند خبر داد

اعزام 148 زائر از قهاوند به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: امسال 148 نفر زائر از منطقه قهاوند به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۲۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی با بیان اینکه 14 خرداد فرصتی است برای ترویج آرمان‌های حضرت امام(ره) اظهار داشت: این روز تجدید پیمان مشتاقان و مریدان ایشان با آرمان های جاودانه حضرت امام(ره) است.

وی افزود: حضور حماسی مردم در مراسم 14 خرداد و سالگرد ارتحال امام (ره) نمایش وحدت و همدلی ملت در مسیر اصول و خط ایشان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری می باشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: این برنامه فرصت خوبی است برای آشنا کردن نسل جوان با اندیشه های متعالی حضرت امام (ره) و همچنین شناساندن شخصیت عظیم الشان ایشان که دنیا را متحول کرد.

وی با بیان اینکه سپاه مسئولیت کمیته اعزام در ستاد ارتحال امام خمینی(ره) را بر عهده دارد، ابراز کرد: 148 نفر زائر از منطقه قهاوند به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شوند.

مرادی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای اعزام افراد به مراسم عزاداری ارتحال امام راحل همه ساله انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط سپاه تمامی شرایط و امکانات لازم اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره) مهیا می‌شود.

وی افزود: در روز ارتحال امام (ره) ایستگاه‌های صلواتی توسط بسیج مردم و ادارات برگزار می شود و برای گرامیداشت 15 خرداد صورت می‌پذیرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند در خصوص زمان اعزام نیز گفت: بعد از نماز مغرب و عشا و با سخنرانی امام جمعه منطقه قهاوند و بدرقه مسئولین زائران به مرقد امام اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار