" دفاع مقدس دوران فتح قله‌های عزت و افتخار"
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا به دنبال بر هم زدن استقلال و آزادی ایران اسلامی هستند و می‌خواهند روحیه خودباوری را از ما بگیرند.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۲۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام منصور ساعدی عصر گذشته در یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس شهرستان میلاجرد که در مسجد جامع محمدرسول الله(ص) ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: شهدا، خود به صورت عملی به ندای ولی‌فقیه زمان لبیک گفتند و به سوی جبهه‌ها شتافتند و از ذره ذره این خاک پاسداری کردند آنان نشانه‌های روشنی هستند تا راه درست را گم نکنیم و همواره مطیع امر ولایت باشیم.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس علیرغم سرتا پا مسلح بودن ارتش عراق که دنیا از آن حمایت می کرد، به برکت روحیه عاشورایی و شهادت طلبی ملت، رزمندگان و به خصوص شهدا سربلند و پیروز شدیم و یک وجب از خاک کشور نیز به دست دشمن نیفتاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان مرکزی تصریح کرد: امروز نیز جنگ با دشمنان و در رأس آنها آمریکا سخت تر از هشت سال دفاع مقدس است دشمنان امروز از هر طریقی می‌خواهند به هدفشان برسند و در این مسیر نیز سعی در خدشه‌دار کردن اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان است ولی اگر حمایت‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری نبود، توطئه دشمنان مردم را از پا درمی‌آورد.

حجت‌الاسلام ساعدی با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل های امروز و آینده و به خصوص بسیجیان و جوانان هستند، گفت: امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا هستیم اگر رشادت‌های شهدا نبود آسایش هم نبود و در شرایط حاضر نیز تا زمانی که پشتیبان ولایت باشیم هیچ چیز و هیچ کسی نمی‌تواند به ما آسیب برساند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی با تکیه بر ایمان و تبعیت از ولایت فقیه و پشتوانه مردم در اوج قدرت بازدارندگی است و تمام قدرت‌های جهان بر این موضوع آگاه هستند و به خوبی آن را درک کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان مرکزیتصریح کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا به دنبال بر هم زدن استقلال و آزادی ایران اسلامی هستند و می‌خواهند روحیه خودباوری را از ما بگیرند باید نسبت به این مسئله واقف باشیم که در این راستا حضور در یادواره شهدا، به عنوان جلسات عبادی و سیاسی اثرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام ساعدی در پایان خاظرنشان کرد: شهدا سند پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قهرمانان واقعی کشور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات