مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر بر لزوم انتقال اندیشه‌های امام (ره) به نسل جوان جامعه تاکید کرد
کد خبر: ۸۶۸۳۸۱۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر بر لزوم انتقال اندیشه‌های امام (ره) به نسل جوان جامعه تاکید کرد و گفت: امید آفرینی و تقویت روحیه مشارکت از اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام است.

حجت الاسلام حسین محمدی با اشاره به شخصیت و ویژگیهای حضرت امام (ره) افزود: منش و رفتار ایشان به‌گونه‌ای منحصر به ‌فرد و ممتاز و بی‌نظیر بود و پیروزی و تحقق انقلاب اسلامی بعد از جنگ‌های صلیبی مهم‌ترین رویداد قرن معاصر به شمار می‌رود که در سایه هدایت‌های عالمانه وی تحقق یافت.

وی در ادامه اظهار کرد: این انقلاب که رهبری آن را حضرت امام (ره) بر عهده داشتند در جهان تأثیرگذار بوده و به‌عنوان الگوی ملت آزادی‌خواه بشمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر تصریح کرد: محبوبیت و بینش صحیح سیاسی حضرت امام خمینی (ره) دشمنان را مبهوت کرده بود و تمام تحلیل‌های غرب را در تمامی حوزه‌ها عوض کرد.

حجت الاسلام محمدی ترویج یاد و نام اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و حضور حماسی و وحدت آفرین را یکی از اهداف اعرام کاروان پیاده و سواره به مرقد مطهر امام خمینی (ره) دانست و گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر آئین بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام بنیان‌گذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید در تحقق آن تلاش کرد.

وی بر لزوم انتقال اندیشه‌های امام (ره) به نسل جوان جامعه تاکید کرد و گفت: امید آفرینی و تقویت روحیه مشارکت، بررسی دیدگاه‌های امام در حوزه سیاست داخلی و خارجی و ایجاد اعتماد به نفس ملی از اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا گفتمان و آرمان های امام راحل(ره) و رهبری را هر چه بیشتر در بین جوانان ترویج کنیم، تصریح کرد: جوانان بخش اعظم این کاروان ها را تشکیل می دهند و لازم است تا برنامه ریزی خوب و گسترده ای برای آشنایی بیشتر جوانان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انجام شود.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: همه مردم منشا اثر بودند و مردم در نظام جمهوری اسلامی خودشان مسئول حکومت هستند، خودشان انقلاب کردند و خودشان اسلام را نگه میدارند و وجودشان باعث می شود، بنیه های نظام قوی تر شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در پایان افزود: دشمن میخواهد بین امت و مردم فاصله ایجاد کند در صورتی که حضور مردم در مراسم های ۱۴ خرداد و ۲۲ بهمن همه توطئه های دشمن را خنثی می کند.

ارسال نظرات