"یادواره‌های شهدا مجالس بصیرت‌افزایی است"

عدم اعتماد به دشمنان نظام از پیام‌های شهداست

امام جمعه دلیجان گفت: یکی از پیام‌های مهم شهدا عدم اعتماد به دشمنان نظام و نخوردن فریب خنده‌های آنان است یعنی اینکه اگر بنا به هر دلیلی با دشمنان صلح و سازش و مذاکره کردیم نباید از مکر و نیرنگ آنان غافل شویم.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۱۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام نوراله محمدی عصر گذشته در یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس شهرستان میلاجرد که در مسجد جامع محمدرسول الله(ص) اظهار داشت: یادواره‌های شهدا در حقیقت مجالس بصیرت افزایی است.

وی افزود: پیام شهدا را بایستی از این مجالس دریافت کنیم به برکت مجالس شهداست که امروز تمام فتنه‌ها خنثی شده چراکه یکی از پیام‌های مهم شهدا عدم اعتماد به دشمنان نظام و نخوردن فریب خنده‌های آنان است یعنی اینکه اگر بنا به هر دلیلی با دشمنان صلح و سازش و مذاکره کردیم نباید از مکر و نیرنگ آنان غافل شویم زیرا دشمن همیشه به فکر توطئه است.

امام جمعه میلاجرد تصریح کرد: شهدا به فرموده امام راحل، ولی نعمت ما هستند و باید سیره زندگی آنان سرلوحه زندگی ما قرار بگیرد نباید اجازه دهیم جامعه از مسیر اصلی نظام و انقلاب منحرف شود.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی، توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا تجلی قدرت شهدا و یادآور اوج عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران و آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و فداكاری‌های دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه میلاجرد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اتکا به نیروی ایمان در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و درس مردانگی و ایثار در راه خدا را به ما یاد دادند.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: شهادت هنر مردان خداست و شهدا هنر مندان بزرگی بودند که اقتدا به مولا و سرور خود کردند ورو سفیدان تاریخ کشور شدند.

وی افزود: عشق به امام خمینی (ره) عاملی بودکه باعث شد تا شهدا، چشم از دنیا بپوشانند و در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شوند، در دوران دفاع مقدس، ابرقدرت‌های شرق و غرب به حمایت از صدام برخواستند وکشور ما ررا تحریم تسلیحاتی کرده بودند در جنگ تحمیلی 60کشور پشتیبان صدام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات