فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

ترویج فرهنگ ناب شهادت یک رسالت‌های مهم در جامعه است

ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه، یکی از رسالت‌های مهم در عرصه کنونی می باشد.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۱۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در مراسم یادواره ۲۴ شهید دهستان اوریاد، ضمن خیر مقدم گویی گفت: یادواره شهدا بهانه خوبی است برای تجدید خاطره و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا، همان ها که با رفتنشان حیات مادی و معنوی را برایمان به ارمغان آوردند.

مجتبی برزگر افزود: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب شکل گرفت و به برکت فرهنگ نرم عاشورایی قیام امام حسین (ع) شکل گرفت این قدرت نرم فرهنگ جهادی و ایثار و شهادت است که جغرافیای مقاومت ایجاد می‌کند.

وی اظهارکرد: این فرهنگ عاشورایی، فرهنگ ایثار و شهادت است که سبب می‌شود جوانان مقابله با ظالمان را یاد می‌گیرند و همین فرهنگ قرآن است که نوجوان ما راه صدساله را یک‌شبه طی می‌کند و به استقبال شهادت می‌رود و این شیرین‌ترین مرگی است که تن به ذلت نمی‌دهد و خود و خانواده را به خاطر رضای خدا رها می‌کند و جنگ می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان مرزهای امروز ما مرزهای جغرافیایی نیست، بلکه مرزهای ما مرزهای اعتقادی ما است و به همین دلیل است که دشمن تکفیری‌ها را پرورش می‌دهد و در فضای مجازی به‌نام اسلام معرفی می‌کنند.

برزگر خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که هم اکنون در عرصه‌های هسته‌ای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و افزود: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

گفتنی است، در این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات