در دیدار مسئولین کمیجان با خانواده شهدا مطرح شد؛
فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: تداوم راه شهدا در گرو حفظ ارزش‌های اسلام است و حرکت در این مسیر ضامن بقای نظام اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۳۸۰۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس مسئولین شهرستان کمیجان با خانواده شهدای این عملیات در شهر میلاجرد دیدار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در دیدار با خانواده شهیدان حسین جلولی، علی محمودی و ابوالفضل عاشوری گفت: رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد و ما به عنوان یک تکلیف و وظیفه اصلی در این روزها و مناسبت‌های خاص خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌رسیم تا بتوانیم به آنها ادای دین کنیم.

سرهنگ پاسدار مخلص‌آبادی ادامه داد: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده از وظایف سنگین مردم و مسئولان است.

وی افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

امام جمعه كمیجان در این دیدارها با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: شهدا با ایثار خود راه رشد و سلامت و سعادت جامعه انسانی را صاف و هموار میكنند و همه ما باید شجاعت و شهامت این بزرگان را درزندگی سرلوحه کار قراردهیم.

محمدی تصریح کرد: آزادی خرمشهر یکی ازمهمترین و زیباترین اتفاقات انقلاب اسلامی ایران است و سوم خرداد یک حماسه ملی است.

همچنین مسئولین شهرستان کمیجان با حضور در گلزار شهدا ضمن عطرافشانی و گلباران قبور شهدا بار دیگر با شهدا تجدید بیعت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات