در حرکتی ابتکاری توسط بسیجیان زنجانی؛
در اقدامی ابتکاری، بسیجیان زنجانی، با حضور در جمع خانواده ها، شاخه های گل را جایگزین ماهواره ها کردند.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۹۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به همت بسیجیان پایگاه فاطمه الزهرا(س) وبا همراهی شورای امر به معروف پایگاه، بسیجیان با حضور در منازل خانوارهای دارای ماهواره، با اهدای شاخه گل و بیان مضرات استفاده از ماهواره، شاخه های گل و دستگاه دیجیتال را جایگزین ماهواره ها کردند.

پایگاه فاطمه الزهرا(س) محله فرودگاه زنجان، تاکنون نشست هایی درباره آثار مخرب ماهواره ها برگزار کرده است که بسیاری از خانواده ها مشتاق به تعویض ماهواره با دستگاه دیجیتال شده اند.

ماهواره واثرات مخرب آن بر خانواده ها

امروزه نظام استکبار جهانی دریافته است که با تکیه برمطالب صرفا سیاسی نمی تواند به اهداف شوم خود دست یابد بلکه در قالب فرهنگ می تواند مخاطب را بدون آنکه متوجه شود اورا به سمتی که خواست خودش است هدایت کند واز هر راهی برای ضربه زدن به ما و هویت دینی ما ونیل به اهداف شوم خود بهره ببرد .

راه اندازی قارچ وار شبکه های ماهواره ایی یکی از این راهبردهای دولتهای غربی برای از بین بردن فرهنگ دینی و روحیه اسلام خواهی و مقاومت در ملتها از طریق بی بندباری جنسی است که این راهبرد امروزه در عمل به اوج خود رسیده است.

آنها قصد دارند با پخش برنامه های با محتوای هرزگی وبی بند و باری اخلاقی فرهنگ منحط غربی را در کشورهای اسلامی به خصوص در کشور ما پیاده کرده وبه ترویج زندگی مادی وبی قید وبند جنسی بپردازند.

البته به دلیل حساسیت خانواده های ایرانی نسبت به کانالهایی که بطور آشکارا هرزه گری میکنند، این شبکه ها نتوانسته اند درمیان مردم ایران نفوذکنند از این رو به شبکه هایی رو آورده اند که برهنگی در آن خیلی زننده نباشد اما در عین حال تاثیر روانی انحطاط آمیزی داشته باشدو با همین ترفند قصد دارند به کیان خانواده ایرانی آسیب برسانند.

لذا این خطر احساس می شود که استفاده نا بجا و کنترل نشده آن توسط خانواده ها( صرف نظر از قانونی بودن یا نبودن آن) می تواند مشکلات فرهنگی وتربیتی عدیده ایی برای فرزندان این خانواده ها بوجود آوردکه جبران آن غیر ممکن باشد.

شاید بعضی افراد در ذهن خود اینطور تداعی کنند که تکنولوژی وابزارها چه بخواهیم وچه نخواهیم جوامع امروز بشری را در نوردیده است وباید همپای تکنولوژی به پیش رفت، اما باید پذیرفت که علم وصنعت وتکنولوژی تا وقتی مفید هستند که در خدمت بشریت قرار گیرند.

اگر بنا باشدصنعت وتکنولوژی ساخته دست بشر، ترقی وپیشرفت واقعی انسان را به مخاطره بیندازد و موجب عقب گرد و پس رفت ملت ها شود عقل وشرع مضر بودن آن راتایید میکند واستفاده از آن را مجاز نمیداند.

اینجاست که والدین وخانواده ها باید مراقب باشند تا در دام این تکنولوژی نیفتند وخودوفرزندان خودرا بیشتر مراقبت کنند که مبادا بیگانگان فرهنگ لاابالی گری وفساد وتباهی را به اسم فرهنگ برتر ،به خورد ما وفرزندان ما بدهند وما رااز فرهنگ غنی و مترقی اسلام وایران دور کنند.

ارسال نظرات