سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان این که با انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان عمار انقلاب برای ریاست خبرگان جریان فتنه و استکبار ناامید شد گفت: این انتخاب نشان‌دهنده هوشمندی نمایندگان مجلس خبرگان است.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۵۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری و پیام این انتخاب، اظهار داشت: اولاً خدا را بخاطر انتخاب شخصی همچون آیت‌الله جنتی برای ریاست خبرگان به عنوان کسی که عمار انقلاب است، شکر می‌کنیم.

فروزنده انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس خبرگان را نشانه هوشمندی نمایندگان خبرگان دانست و افزود: متاسفانه جریان انحصارطلب و خودخواه فتنه و دوم خرداد که توانسته‌اند در تهران رای بیاورند فکر می‌کنند که تهران کل کشور است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به رای 51 نفر از اعضای خبرگان به آیت‌الله جنتی یادآور شد: با این تعداد رأی و از سوی دیگر با تخریب‌های صورت گرفته مشخص شد چه کسانی حاکمیت مردم را برنمی‌تابند.

وی آیت‌الله جنتی را شخصیتی استوار، فهیم و بصیر توصیف کرد و گفت: انتخاب ایشان باعث ناامیدی استکبار و خوشحالی ملت ایران شد؛ چرا که خبرگان جایگاه نظامی در ما دارد و پشتیبان نظام فقیه است.

فروزنده تصریح کرد: انتخابات چه در خبرگان و چه در مجلس به نفع جریان انقلاب بوده است و این نشان می‌دهد که مردم طرفدار گفتمان انقلاب اسلامی هستند و از این رو جریان فتنه و استکبار از انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست خبرگان کاملا ناامید شده است.

ارسال نظرات