خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تعداد نه دستگاه اتوبوس از طبس به مرقد ایشان در تهران اعزام می شود.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۵۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

مهدی صادق‌احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت: تعداد نه دستگاه اتوبوس به همراه 27 نفر از عوامل اجرایی همچون مسئولین اتوبوس ها ، اکیپ پشتیبانی و درمانی و همچنین روحانی کاروان از شهرستان طبس برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، عازم تهران می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد : این افراد علاوه بر حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، به قم و مشهد نیز سفر کرده و حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، و حرم حضرت امام رضا(ع) را نیز زیارت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: مراسم بدرقه این کاروان، چهارشنبه 12 خرداد، ساعت 10 شب، در محل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) انجام می‌شود.

وی یاد آور شد: اولویت ثبت نام برای بسیجیان فعال ، فرماندهان پایگاهها و سرگروه های صالحین خواهد بود و بسیجیان می توانند جهت ثبت نام به حوزه های مقاومت بسیج شهرستان مراجعه نمایند.

صادق احمدی هدف از این مراسم را تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بیان کرد و افزود: این اردو سه روزه خواهد بود و مسئول کمیته علی آبرفت خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها