در پی حمایت از امام جمعه اردکان نسبت به برخی تحرکات هنری:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان پیامی صادر نمود

در این پیام آمده است: برهمه ما مومنین شهرستان اردکان واجب است که ایشان رایاری وهمراهی نموده باشد که مورد رضایت حق تعالی ورسول گرامی اش واهل بیت عصمت وطهارت واقع شود.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۴۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان درپیامی مواضع قاطع امام جمعه محترم شهرستان اردکان نسبت به برخی تحرکات هنری در شهرستان اردکان حمایت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند در قرآن کریم می فرماید :یاایهاالذین آمنوا ان تنصرواالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

ای کسانی که ایمان آورده اید اگرخدا را یاری کنید خدا شما را یاری می کند.

بی شک یکی ازمصادیق یاری رساندن به خداوند یاری کردن دین خداوند تبارک وتعالی می باشد. هرمسلمانی درهرکجای این دنیامشاهده کرد که نسبت به دین الهی کوچکترین اهانتی صورت می گیرد به حسب وظیفه امربه معروف ونهی ازمنکری باید در مقابل آن بایستد.

هرموقع توسط افرادی ویا گروهی ویا ارگانی مظاهربی دینی و ترویج فساد و فحشا صورت گرفت وظیفه هر انسان مومن ومسلمانی است درمقابل آنها بایستد و امر به معروف و نهی ازمنکر کند این ازمصادیق یاری رساندن به خدا و دین الهی می باشد.

یکی دیگرازمصادیق یاری رساندن به دین خداوند یاری کردن وهمراهی نمودن با افرادی است که درمقابل بی دینی ومروجان فساد و فحشا قیام نموده وتذکر میدهد.

وقتی امام حسین(ع) دید دین خدا درمعرض خطر قرار گرفته قیام نمود و ندای هل من ناصر ینصرنی داد. برهرمسلمانی که صدای امام رامی شنود وآن ندا به اومی رسد و یاری خواستن امام را برای یاری دین خدا می فهمد واجب است که امام و دین خدا را یاری کند.

دراین زمان امام جمعه شجاع ودلیر،مومن ودلسوز شهرستان اردکان به یاری دین خدا برخواسته واعتراض خود و همه مردم مومن شهرستان اردکان را نسبت به ترویج بی دینی و فساد ازطریق نمایش فیلمهای ضداخلاقی و برگزاری کنسرت و دیگر کارها ضد اخلاقی و فرهنگی درمهمترین گردهمایی عبادی وسیاسی یعنی نماز جمعه اعلام داشته است و با اقتدا به امام حسین (ع) به یاری دین خدا برخواسته است.

برهمه ما مومنین شهرستان اردکان واجب است که ایشان رایاری وهمراهی نموده باشد که مورد رضایت حق تعالی ورسول گرامی اش واهل بیت عصمت وطهارت واقع شود.

علی ملکوتی نیا

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج اردکانچ

والسلام 


ارسال نظرات