خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت:با ترکیب فعلی مجلس خبرگان، انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری امری طبیعی بود و مسئله غیرعادی و دور از انتظاری نبود.
کد خبر: ۸۶۸۳۷۰۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در گفتگو با بسیج با اشاره به انتخاب آیت االه جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت:با ترکیب فعلی مجلس خبرگان، انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری امری طبیعی بود و مسئله غیرعادی و دور از انتظاری نبود.

امام جمعه موقت اهواز  با بیان اینکه  آیت الله جنتی یک چهره برجسته و شناخته شده در انقلاب است گفت:وی همیشه مورد وثوق و اعتماد بزرگان حوزه علمیه قم و نظام بوده اند حضرت امام اعتماد کامل به آیت الله جنتی داشت و جزو اولین فقه های شورای نگهبان بودند که از طرف امام منصوب شدند.

وی افزود:انتخاب آیت الله جنتی، تبلیغات سوء و فضاسازی های بیرون از مجلس خبرگان را خنثی کرد و ثابت کرد که این فضا سازی ها در مجلس خبرگان راه ندارد

آیت الله حسن زاده  تاکید کرد:دشمنان خارجی که به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان بودند با انتخاب آیت الله جنتی ناامید شدند و نمایندگان مجلس خبرگان نشان دادند که تحت تاثیر دشمنان قرار نمی گیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها