مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام:

دولتمردان بایستی جلوتر از مردم حرکت کنند/ نباید اعتماد مردم از دولت اسلامی سلب شود

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه تربت جام بیان داشت: امروز "وحدت شیعه واهل سنت" در سایه تداوم افتخارات شهدا به درجه اعلاء رسیده است.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۴۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید جعفر احمدی در یادواره 17 شهید روستای نعتو وحومه منطقه صالح آباد با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: خون های پاک شهدای تشیع و تسنن منطقه در هشت سال دفاع مقدس درهم آمیخه شد و تفکر ایثارگری و شهادت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: امروز بسیجیان مدافع حرم اهل سنت همراه برادران شیعه خودشان مشغول دفاع از حرم اهل بیت (ع) در یک جبهه هستند که این وحدت ارزشمند است.

وی شهادت  را آرزوی دیرینه انسان های خداباور، دیندارمدار و با معرفت دانست و تصریح کرد: امروز "وحدت شیعه و اهل سنت" در سایه تداوم افتخارات شهدا به درجه اعلاء رسیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه تربت جام در ادامه به ویژگی و جایگاه شهدای بسیج پرداخت و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و علمای بزرگی همچون آیت الله بهاءالدینی و امیر سپهبد شهید صیادشیرازی ضمن افتخار بسیجی بودن بر جایگاه شهدای بسیجی نیز غبطه می خوردند و این نشان از عظمت این شهیدان خدایی است.

وی خلوص، ایثار و جهاد بسیجیان و رزمندگان اسلام را در طول هشت سال دفاع مقدس با روایتگری به تصویر کشید و اظهار داشت: بسیجیان امروز هم علمدار بصیرت در جامعه  اسلامی هستند و بر اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان سرباز امام زمان(عج) تأکید دارند تا جلوی انحراف برخی مسئولان گرفته شود.

وی اضافه کرد: اگر بسیجیان، نقدی بر عملکرد دولتمردان در طول این 37 سال از عمر انقلاب داشته اند از روی دلسوزی بوده است و دولت ها را از خود می دانند، چون معتقدند که دولت باید خوب خدمت کند تا در سطح جهان الگو شوند.

سید جعفر احمدی تأکید کرد: هر دولتی باید با الگوی پیشرفت، مجاهدت و اطاعت از ولی فقیه باعث افتخار نظام اسلامی شوند و این تفکر بسیج است.

وی به رسوایی فیش های حقوقی لو رفته اخیر یک مدیر دولتی انتقاد شدید داشت وگفت: به جای حل رکود اقتصادی، حقوق کارگران، اشتغال و ازدواج جوانان و معیشت مردم که در شأن جامعه امام زمانی نیست به دنبال توجیه این انحرافات هستند.

وی با اشاره به مطالبه مقام عظمای ولایت در خصوص جلوگیری از فساد دولتی عنوان داشت: مسئولان دولتی جلوی این تخلفات را باید بگیرند، ما نمی خواهیم اعتماد این مردم مظلوم و با اخلاص و بصیر از دولت اسلامی سلب شود.

وی ادامه داد: دولتمردان بایستی جلوتر از مردم حرکت کنند و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا را نصب العین خود قرار دهند چون در جامعه اسلامی همه مردم چشم و گوش شان به فرمان نائب امام زمان(عج) است و معظم له نیز چشم و گوش شان به دهان امام زمان(عج) دوخته است.

احمدی یاد آور شد: اگر اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری در دولت ها اجرا می شد، امروز احتیاجی به "برجام" نبود و دچار خیلی از مشکلات در کشور نمی شدیم.

گفتنی است؛ یادواره 17 شهید روستای نعتو به همت حوزه مقاومت بسیج حمزه سید الشهداء(ع) با حضور امام جمعه، بخشدار، علمای تشیع و تسنن و بسیجیان منطقه صالح آباد برگزار شد و طی آیینی ویژه از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها