مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادلائمه(ع) شهرستان دشتستان گفت: رشد تفکر انقلابی در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی ما بر دشمن و فتح خرمشهر شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۲۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴


به گزارش خبرنگار بسیج از دشتستان؛ حجت الاسلام یعقوب یحیایی در شرکت نفت و گاز عسلویه، با بیان اینکه اراده خداوند ما فوق خواسته های بشری است، افزود: اراده خداوند به این تعلق گرفته که جبهه حق و مظلومان وارث زمین باشند و بر همین اساس انقلاب اسلامی ما به عنوان جبهه حق در همه عرصه ها تا کنون سر بلند و سرافراز بوده است.

وی فتح خرمشهر را اراده خداوند بر یاری مظلومان و ثمره وحدت و همدلی نیروهای مسلح و مردم دانست، و خاطر نشان ساخت: در کنار وحدت و همدلی، این تفکر انقلابی جوانان رزمنده ما بود که این فتح عظیم را به دنبال داشت و امروز نیز در جنگ اقتصادی نیازمند همین تفکر انقلابی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان، با اشاره به اینکه تفکر انقلابی ثمره ایمان و عمل صالح و اعتقادات دینی است، اضافه کرد: تفکر انقلابی یعنی تفکر مقاومت و ایستادگی توام با عزت و اقتدار در برابر دشمنان و اعتقاد کامل و جامع به راهبرد «ما می توانیم».

یحیایی ادامه داد: همین راهبرد اساسی و کارساز بوده است که تا کنون باعث سربلندی و پیروزی ما در جهان شده و امروز در بحرانی ترین منطقه جهان یعنی شرق آسیا موجب شده تا امن ترین نقطه ثبات باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها