خبرهای داغ:
امام جمعه شادگان تاکید کرد

ضرورت برپایی باشکوه مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در شادگان

امام جمعه شادگان بر ضرورت برپایی باشکوه مراسم سالروز ارتحال امام(ره) در شادگان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۹۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری  بسیجاز شادگان، حجت الاسلام سید مجید شرفی عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت آیین ارتحال امام راحل شادگان اظهار کرد: برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این شهرستان نیز با عظمت و شکوه هرچه باشکوه تر و بهتر از سال‎های گذشته برگزار شود.

وی افزود: مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی و مردم شریف این شهرستان برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیار ضروری است و باید این مراسم به صورت مردمی و باشکوه برگزار شود.

امام جمعه شادگان ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام یک رویداد مهم و تاریخی با حضور فعال اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی به ویژه دانشجویان، روحانیون، کارکنان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، بازاریان برای حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداشت خون شهدا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و درایت در تمامی کمیته‌ها باید مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در شهرستان شادگان به نحو مطلوب انجام شود.

شرفی درپایان گفت: اجرای مراسم عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها، نصب بنر، پوستر، بیلبورد در سطح شهر، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و ... از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار