خبرهای داغ:
مدیر ستاد مرکزی هیئات رزمندگان اسلام خبر داد
مدیر ستاد مرکزی هیئات رزمندگان اسلام با بیان اینکه هیئات رزمندگان اسلام کشور بیش از 900 شعبه در کشور دارند، اظهار کرد: هیأت رزمندگان اسلام در کشور در پی منویات مقام معظم رهبری از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۲۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبر مداحی عصر امروز در دیدار مدیران هیئات رزمندگان اسلام کشور با آیت‌الله نوری همدانی، با بیان اینکه هیئات رزمندگان اسلام کشور بیش از 900 شعبه در کشور دارند، اظهار کرد: هیأت رزمندگان اسلام در کشور در پی منویات مقام معظم رهبری از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی، فعالیت هیئات رزمندگان اسلام در بخش‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را مورد توجه قرار داد و افزود: شعبه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سطح کشور از 30 شب برنامه در طول سال تا بیش از 200 شب برنامه را اجرا می‌کنند.

مدیر ستاد مرکزی هیئات رزمندگان اسلام با اشاره به برگزاری همایش سراسری مدیران و مسؤولان این هیأت در سطح کشور، گفت: این برنامه بیست و دومین همایش سراسری مدیران هیئات رزمندگان اسلام سراسر کشور است.

وی به برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: تمام شعبات هیأت رزمندگان اسلام در ایام اربعین گروه‌هایی را به کربلا اعزام می‌کنند.

مداحی برگزاری 14 موکب پذیرایی و فرهنگی در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: این موکب‌ها در کربلا، نجف و مسیر بین کربلا و نجف برگزار شد.

وی از برنامه هیأت رزمندگان اسلام کشور با همکاری آستان قدس رضوی برای اعزام خانواده‌های محروم به مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: این برنامه در قالب اعزام مشهد اولی‌ها و با حمایت خیرین برگزار می‌شود.

مدیر ستاد مرکزی هیئات رزمندگان اسلام کشور تصریح کرد: نخستین کاروان مشهداولی‌ها از بین خانواده‌های محروم تهران هشت خرداد اعزام می‌شوند.

وی به شکل‌گیری مجمع الذاکرین هیأت رزمندگان اسلام در سرتاسر کشور اشاره کرد و گفت: مجمع الذاکرین هم برای برادران و هم برای خواهران در سطح کشور تشکیل شده و برنامه‌های نظارتی و آموزشی و فرهنگی را اجرا می‌کند.

مداحی با بیان اینکه مجمع الذاکرین فضای مناسبی برای آموزش مداحان ایجاد کرده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 2 هزار و 500 نفر از خواهران در تهران آموزش داده شده‌اند.

وی شکل‌گیری هیأت علمی فعالیت‌های آموزشی هیأت رزمندگان اسلام با حضور علما و اساتید بزرگ حوزه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: هیأت علمی متشکل از اساتید خبره، آموزش‌های داخلی هیأت را نظارت می‌کنند.

مدیر ستاد مرکزی هیئات رزمندگان اسلام، تولید کتاب شعر و سبک‌های مورد نظر رهبری که مداحان بتوانند با رویکرد انقلابی اجرا کنند را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر ساله سوگواره‌ای برای شناسایی مداحان و شعرای جوان و نوجوان برگزار می‌کنیم و برای برگزیدگان به طور مستمر دوره آموزشی برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری ایستگاه‌های پرسش و پاسخ در پارک‌های تهران، گفت: در این ایستگاه‌ها آموزش‌های مذهبی، فرهنگی و سیاسی ارائه می‌شود که بسیار مورد توجه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها