خبرهای داغ:
رفیعی در جمع مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام:
استاد برجسته حوزه و دانشگاه، فرهنگ غربی را عامل اصلی تضعیف بنیان خانواده دانست و گفت: وضعیت ناهنجاری‌های موجود در جامعه اسلامی نگران‌کننده است به همین دلیل بخش‌های فرهنگی نظام اسلامی باید برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۲۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی عصر چهارشنبه در بیست و دومین گردهمایی سراسری مدیران هیأت‌های مذهبی رزمندگان اسلام، با تأکید بر اینکه شبهات اینترنتی با سرعت بسیاری در جامعه اسلامی ترویج می‌یابد، اظهار کرد: هجمه‌های دینی قابل توجهی توسط دشمن به مردم تحمیل می‌شود که می‌تواند ارزش‌های دینی مردم را کم‌رنگ کند.

وی با بیان اینکه آمار جوانان مجرد جامعه اسلامی به 12 میلیون نفر رسیده است، اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی از وضعیت حجاب جامعه اسلامی نگران هستند که برای رفع این نگرانی باید سلامت خانواده، ازدواج آسان و طلاق سخت در جامعه اسلامی تحقق یابد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف استکباری با رویکردهای متفاوت برای تخریب ارزش‌ها و باورهای مردم ایران اسلامی برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که اکنون باید مقابله با این تهاجمات مورد توجه نیروهای انقلابی و ارزشی قرار گیرد.

وی فرهنگ غربی را عامل اصلی تضعیف بنیان خانواده دانست و تصریح کرد: وضعیت ناهنجاری‌های موجود در جامعه اسلامی نگران‌کننده است به همین دلیل بخش‌های فرهنگی نظام اسلامی باید برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی کنند؛ مردم کنونی جامعه اسلامی گرفتاری‌های فرهنگی دارند که باید توسط سخنرانان و مبلغان برای رفع این گرفتاری‌ها تلاش شود.

ارسال نظرات