خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی‌بن ابیطالب (ع) قم خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی‌بن ابی‌طالب (ع) قم از اعزام کاروان جامعه ورزش قم به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۲۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داوود هاشمی‌ماد طی سخنانی اظهار کرد: هر ساله در تعامل خوبی که با اداره کل ورزش و جوانان قم داریم به مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی برنامه‌های متنوعی فرهنگی ورزشی را در سطح استان با حضور جوانان و ورزشکاران هم‌استانی برگزار می‌کنیم.

وی ابراز کرد: همچنین با اعزام کاروان‌های مختلف ورزشکاران و قهرمانان ارزنده قم به همراه مربیان هر دو بخش آقایان و بانوان در قالب کاروان‌های جدا گانه به سرزمین راهیان نور و مناطق جنگی در غرب کشور، سعی در آشنا کردن نسل جوان جامعه با آرمان‌های امام و انقلاب و دفاع مقدس داریم.

پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته استانی، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی‌بن ابی‌طالب (ع) قم در نظر دارد تعداد 80 نفر از ورزشکاران و مربیان جامعه ورزش قم را به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اعزام کند.

وی ادامه داد: امسال بیست و هفتمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب را پیش‌رو داریم و در جلسه‌ای با مدیریت و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان قم هماهنگی‌های لازم به منظور اعزام کاروان مربیان و ورزشکاران قم به این مراسم صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی‌بن ابی‌طالب (ع) قم افزود: اطلاع رسانی به منظور حضور تمامی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و دیگر اقشار جامعه ورزش و جوانان قم در این مراسم با شکوه انجام شده و امسال برنامه‌‌های فرهنگی متنوعی را در نظر داریم.

وی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات فرهنگی که برای کاروان اعزامی جامعه ورزش و جوانان قم در مراسم امسال سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در نظر گرفته‌ایم توزیع وصیت‌نامه سیاسی – عبادی بنیانگذار انقلاب بین کارکنان ورزش و جوانان و زائرین مرقد امام راحل است.

هاشمی‌ماد عنوان کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع وصیت‌نامه سیاسی – عبادی امام خمینی (ره) دیگر برنامه‌ای است که برای این منظور پیش‌بینی کرده‌ایم، ضمن اینکه بسته فرهنگی نیز در روز چهاردهم خرداد ماه با حضور در این مراسم به زائرین اهداء خواهد شد.

وی با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، ابراز کرد: برای این منظور برای حضور تعدادی از گروه‌های ورزشی در برنامه‌ بزرگداشت امام راحل در روز سیزدهم خرداد ماه در دفتر مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی‌بن ابی‌طالب (ع) قم بیان کرد: حضور تعدادی از گروه‌های ورزشی و جامعه ورزش و جوانان قم همراه با مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان در برنامه بزرگداشت سالگرد شهدای گرانقدر قیام خونین 15 خرداد نیز در روز چهاردهم ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها