کاهش 67 درصدی تصادفات فوتی طی دو ماهه نخست امسال در استان

رئیس پلیس راهور استان کردستان از کاهش 67 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در استان طی دو ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۱۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رمضان نادری، امروز، در جمع خبرنگاران استان با تأکید بر پایبندی نسبت مردم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از کاهش 67 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در استان طی دو ماه گذشته خبر داد.

رئیس پلیس راهور استان کردستان بیان کرد: طی مدت یاد شده در بحث تصادفات منجر به جرح 13 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با اشاره به ضبط گواهینامه از رانندگان متخلف در دو ماه گذشته، اعلام کرد: 40 جلد گواهینامه به دلیل تخلفات رانندگی و 52 جلد گواهینامه به دلیل مصرف مواد مخدر ضبط شده‌اند.

نادری با اعلام اینکه بیش از یک میلیون خودرو در دو ماه اول امسال توقیف شده‌اند، عنوان کرد: 924 خودرو دارای تخلف مخاطره‌آمیز و یک هزار و 502 دستگاه موتورسیکلت و 66 دستگاه خودرو که خلافی آنها بیش از یک میلیون تومان بوده، نیز توقیف شدند.

وی ادامه داد: در سال جدید سه هزار و 842 گواهینامه جدید برای متقاضیان صادر شده و در بحث برخورد با رانندگان متخلفی که کمربند ایمنی را رعایت نبسته‌اند21 درصد افزایش داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات راهنمایی و رانندگی از طریق دوربین‌های نصب شده ضبط و کشف می‌شوند، افزود: این تخلفات با دوربین ثبت و به آدرس رانندگان متخلف همراه با عکس ارسال می‌شود.

ارسال نظرات