باشگاه خبرنگاران بسیج در سطح استان احیاء شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت المقدس کردستان از جمله اهداف برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج را احیای باشگاه خبرنگاران بسیج در سطح استان و انعکاس توانمندی های اقتدار عملکرد سپاه و بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۵۱۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، توحید ذهبی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری سپاه و بسیج استان که در سالن شهدای گمنام سپاه استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار داشت: امیدواریم این کارگاه آموزشی که با حضور برادران و خواهران علاقمند بسیجی برگزار شده است برکات ارزنده ای را به همراه داشته باشد.

وی به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی اشاره کرد و گفت: احیای باشگاه خبرنگاران بسیج در سطح استان که تا کنون مغفول مانده بود؛ توانمند سازی خبرنگاران بسیجی در بحث خبرنویسی، بالابردن توان علمی و خبرنگاری جهت انعکاس توانمندی های اقتدار عملکرد سپاه و بسیج در سطح کشور و در سطح بین الملل، حفظ و انسجام خبرنگاران بسیجی جهت انعکاس اخبار، تببین و تشریح مواضع و رسالت سپاه و بسیج در سطح جامعهز از این جمله می باشد.

وی ادامه داد: بالابردن سطح دانش و توان خبرنگاران در موضوعات تخصصی و استفاده از شیوه های نوین وعلمی روز، حفظ و انسجام خبرنگاران بسیجی جهت بکارگیری و انعکاس اخبار و عملکرد سپاه و بسیج از دیگر این اهداف می باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه بیت المقدس اظهار داشت: این کارگاه آموزشی شامل 7 عنوان کلاس در زمینه اصول خبرنویسی، تیترزنی، سوژه یابی،گزارش کوتاه، عکاس خبری با دوربین غیر حرفه‌ای و موبایل، گزارش نویسی خبری مقدماتی برای خبرنگاران افتخاری بسیجی می باشد که در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغی طی سال 94 در سطح نواحی، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهر و روستا اطلاع رسانی جهت ثبت نام انجام شد که 160 نفر ثبت نام و کد رهگیری دریافت نمودند.

ذهبی با بیان اینکه این تعداد از برادران و خواهران بسیجی استان کردستان به صورت الکترونیکی در سایت خبرگزاری بسیج ثبت نام کردند، افزود: این دوره در قالب یک کارگاه یک روزه با شعار هر بسیجی یک خبرنگار در حال برگزاری است.

وی در پایان با بیان اینکه دوره دوم به صورت مجازی وآنلاین در سایت باشگاه خبر نگاران بسیج برگزار است، افزود: دوره نهایی کلاس خبر نگاری پیشرفنه است که در صورت قبولی شرکت کننده جزء خبرنگاران افتخاری باشگاه خبر نگاران بسیج می شوند.

ارسال نظرات