خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

برای مقابله با قدرتهای شیطانی و مستکبر هر لحظه باید آماده بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را جز اولویت های جوانان دانست و گفت: مقدسات اسلام از بغداد گرفته تا شامات همه در رویارویی با نظام سلطه قرار دارند از این رو همه بایستی در هر زمان برای مقابله با قدرتهای شیطانی و مستکبر آماده باشند.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۵۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی خود خطاب به جوانان کشور و دانشجویان حاضر فرمودند که" آینده انقلاب متعلق به شما است و شما هستید که باید این تاریخ را با عزت حفظ کنید و بدانید در آینده، خرمشهرها، در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد و برعکس آبادانی نیز به‌دنبال دارد اما از جنگ نظامی سخت‌تر است".

وی در تحلیل این فرمایش رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: با توجه به اینکه امروز مقدسات اسلام از بغداد گرفته تا شامات همه در رویارویی با نظام سلطه قرار دارند از این رو همه بایستی در هر زمان برای مقابله با قدرتهای شیطانی و مستکبر آماده باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، توطئه های موجود در منطقه را محصول اتاق فکر دشمنان قسم خورده اسلام دانست و افزود: بر همین اساس برای مقابله با این توطئه ها، ما نیز باید اتاق های فکری داشته باشیم و همواره با راه نفوذ و ضربه زدن آنها مقابله نماییم.

قاضی پور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اقدام و عمل در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، بروز رسانی دانش و تکنولوژی را از ضروریات کشور عنوان کرد و گفت: از این رو اگر بخواهیم در جنگ نرم دشمنان موفق باشیم باید سطح دانش کشور را ارتقا دهیم.

وی در ادامه توصیه های پدرانه ای رهبر فرزانه انقلاب با جوانان و دانش اموختگان دانشگاه افسری سپاه افزود: تبعیت از رهنمودهای معظم له باید سرلوحه امور جوانان باشد.

ارسال نظرات