نماینده منتخب مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبارات جهشی، برنامه‌ریزی برای اشتغال جوانان و نیز توسعه اقتصادی جزو مهمترین مطالبات مردم استان از هیئت دولت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۵۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلال محمودزاده با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به استان و مهمترین مطالبات مردم آذربایجان‌غربی از هیئت دولت اظهار داشت: متاسفانه استان آذربایجان‌غربی از نظر بیشتر شاخص‌های توسعه همانند کشاورزی، صنعت، آموزش و پرورش، راه‌های روستایی و بین شهری نسبت به کل کشور وضعیت بسیار نامناسبی دارد.

نماینده منتخب مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی استانی کشاورزی محسوب شده و اقتصاد آن بر مبنای توسعه کشاورزی است اما متاسفانه در این بخش با چالش‌ها و مشکلات فراوانی رو به رو است.

وی تصریح کرد: بنابراین مهمترین مطالبه مردم از هیئت دولت، تغییر شاخص‌های توسعه استان، تخصیص اعتبارات جهشی و برنامه‌ریزی برای اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی جزو مهمترین مطالبات مردم استان به شمار می‌رود.

محمودزاده با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: بی‌شک از دیدگاه اقتصاددانان، تنها راه نجات کشور از رکود اقتصادی و رفع بیکاری، اجرای دقیق توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و مردمی کردن اقتصاد به شمار می‌رود بنابراین دولت باید اقتصاد مقاومتی را در این استان نهادینه کند.

نماینده منتخب مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از وجود جاده‌های نامساعد بین شهری در استان افزود: بنابراین باید اعتبار ویژه‌ای برای مرمت و بهسازی جاده‌های استان تخصیص یابد که در شان مردم آذربایجان‌غربی باشد.

محمودزاده با تاکید بر تخصیص اعتباراتی برای توسعه فضاهای آموزشی در استان اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون بسیاری از مدارس آذربایجان غربی تخریبی بوده و بسیاری از روستاها نیز فاقد مدرسه هستند که باید به این امر نیز توجه جدی شود.

نماینده منتخب مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی به معضل دریاچه ارومیه اشاره کرد و گفت: بی‌شک هم‌اینک احیای دریاچه ارومیه دغدغه کل کشور بوده و لازمه آن تخصیص اعتبارات ویژه برای حل مشکل آن است.

ارسال نظرات