مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوجبلاغ گفت: اگر شهدا نبودند ما درحال حاضر امنیتی نداشتیم که در این شرایط وظیفه مهم ما و مسئولین این است که نگذاریم خون شهدای عزیزمان پایمال شود.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۲۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نظرآباد، همزمان با  سالروز آزادسازی خرمشهر همایش یاد یاران با حضور جمع کثیری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس شهرستان نظرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام رسولی: ادامه راه شهدا و حفظ خونشان، وظیفه مهم ما و مسئولین است

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساوجبلاغ ضمن عرض خیر مقدم وعرض تبریک اعیاد شعبانیه ، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامیداشت و خاطر نشان کرد: اگر شهدا نبودند ما درحال حاضر امنیتی نداشتیم که در این شرایط وظیفه مهم  ما و مسئولین این است که نگذاریم خون شهدای عزیزمان پایمال شود.

وی همچنین درادامه تذکری به بعضی از مسئولین شهرستان دادو گفت: بعضی از مسئولین برایشان اهمیتی ندارد که امروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان است و یا برایشان اهمیتی ندارد که این شهرستان 4 شهید مدافع حرم داده است و کمتر کاری که می توانند انجام دهند نصب تمثال شهدای شهرستان است که انجام نمی دهند و میادین شهرستان را به بازار تبلیغات تبدیل می کنند.

حجت الاسلام رسولی: ادامه راه شهدا و حفظ خونشان، وظیفه مهم ما و مسئولین است

در ادامه این مراسم سردار پرویز سروری از یادگاران 8 سال دفاع مقدس اشاره‌ای به ایثار و توانمندیهای رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس کرد وگفت: یکی ازعلتهای موفقیت رزمندگان داشتن روحیه شهادت طلبی بود که دشمن را خسته کرده بود وخواب را از چشمان آنها ربوده بود،  خصوصیات بارز کشور عزیزمان ایران این است که تنوع قومی ، تنوع سیاسی ، تنوع مذهبی دارد واین موضوع معادلات دشمنان را برهم زده است.

حجت الاسلام رسولی: ادامه راه شهدا و حفظ خونشان، وظیفه مهم ما و مسئولین است

وی هچنین در ادامه صحبتهایش یاد آور شد: حماسه ای که شما عزیزان رزمنده در 8 سال دفاع مقدس از خود نشان دادید جرات حمله دشمنان را گرفته ، دشمن هدف از جنگ را ساقط شدن جمهوری اسلامی می دانست ولی اکنون شاهد آن هستیم نه تنها ساقط نشد بلکه پیشرفتهای چشمگیری داشته است، صدام می خواست نام اروند رود را تغییر دهد و به جای آن شط العرب اعلام کند اما نتوانست به این اهداف خیالی دست پیدا کند.

 سروری موقعیت جغرافیایی منطقه، جغرافیای سیاسی و جغرافیای فرهنگی را سه موقعیت  مهم کشور ایران برشمرد و گفت: این موضوع موجب حساسیت آمریکاییها در منطقه شده است.
ارسال نظرات