فرشید موفق گفت: مردم ملزم به خرید پرایدی هستند که ارزش مالی برابری با هیوندا در دبی دارد ،موافقت شورای رقابت با افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نشان دهنده این مطلب است که شورای رقابت درصدد کسب منفعت حاصل از افزایش قیمت خودرو بوده است.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۲۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

فرشید موفق تولید کننده و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره اینکه مردم ملزم به خرید پرایدی هستند که  ارزش مالی برابری با هیوندا در دبی دارد اظهار داشت: موافقت شورای رقابت با افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا نشان دهنده این مطلب است که  شورای رقابت درصدد کسب منفعت حاصل از افزایش قیمت خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه قیمت واقعی پراید معادل 3 میلیون تومان است افزود: در میان تولیدکنندگان خودروسازان دارای مزیت و حمایت خاصی هستند و دولت بازار فروش خوبی را برای خودروسازان فراهم آورده است این در حالی است سایر تولید کنندگان چنین جایگاهی را ندارند و با مشکلات بازار فروش و تامین هزینه های مختلف اعم از تبلیغات و بسته بندی برخوردار بوده است؛ پراید قیمت بیش از 3 میلیون ندارد ولی با اقساط طولانی مدت به قیمت 20 تومان عرضه می شود.

موفق در خاتمه افزود: وقتی نظارتی در زمینه خودروسازان وجود نداشته باشد و فقط درصدد دریافت پول از مردم باشند افزایش قیمت بدون کیفیت مطلوب صد درصد غیر منطقی است.

ارسال نظرات