استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در میادین، خیابان ها و مکان های پرتردد شهرهای مختلف این استان به شرکت های خصوصی بومی و یا غیربومی واگذار شود.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۸۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
دکترسیدموسی خادمی در نشست کمیته پایش تصویری استان، افزود: در این صورت مشکل کمبود اعتبار برای نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در نقاط مختلف استان قابل رفع است.
خادمی تصریح کرد: بر اساس قرارداد باید تمامی هزینه های نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی مورد نیاز در شهرهای مختلف استان بر عهده شرکت خصوصی مربوطه باشد.
استاندار عنوان کرد: سود و اصل مبلغ هزینه شده از سوی شرکت خصوصی مربوطه در چند سال از محل درصدی از جرایم راهنمایی و رانندگی وصولی در استان پرداخت شود.
خادمی ابراز داشت: نباید به دلیل کمبود اعتبار اقدام مهم نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در نقاط مختلف استان به ویژه در شهر یاسوج متوقف شده و یا انجام نشود.
استاندار افزود: دوربین های ترافیکی که قرار است در آینده از سوی یک شرکت خصوصی در شهرهای مختلف نصب و راه اندازی شوند باید تا حد امکان به روز بوده و دارای کیفیت بالایی باشند.
خادمی بر لزوم همکاری هر چه بیشتر نیروی انتظامی، شهرداری های 17 گانه و شرکت مخابرات استان برای نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در نقاط مختلف این استان تاکید کرد.
ارسال نظرات