کارشناس مسائل سیاسی در نشست روشنگری پایگاه شهید ساداتی:

تبعیت از ولی فقیه، مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر فشارها و تحریمها

کارشناس مسائل سیاسی در نشست روشنگری پایگاه شهید ساداتی: تبعیت مردم از ولی فقیه مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر فشارها و تحریمها دراین سی و هفت سال انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۷۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر شب گذشته نشست روشنگری در این باب به همت پایگاه شهید ساداتی برگزار شد.

در این مراسم هادی سیاسی ضمن عرضتبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه،سوم خرداد و تقدیر و تشکر از حضوربسیجیانبه بیان گوشه ای از تلاش و ازخود گذشتگی سربازان و غیور مردان هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وی گفت: مقاومت در برابر هجوم ارتش عراق و تلاش برای آزاد سازی خرمشهر، مدیون فرزندانی بود که در دامان انقلاب اسلامی و آرمان های امام(ره) تربیت شده بودند و اینان نه تنها برای دفاع از زاد و بوم خود در برابر متجاوز، بلکه برای اعلام و حفظ اعتبار و اقتدار و حیات مجدد اسلام می جنگیدند.

وی یاد آور شد : حماسه خرمشهر شامل دو حماسه بود: یکی حماسه مقاومت خرمشهر و دیگری حماسه آزاد سازی خرمشهر.وی ادامه داد : جنگ تحمیلی ایران تنها با کشور عراق معطوف نبود بلکه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای زیادی به طور غیر مستقیم در حال جنگ بود.وی افزود:خرمشهر ۵۷۸ روز در دست بعثی ها بود و دشمن با تکیه بر امکانات جنگی که در آنجا مستقر کرده بود، پیروزی چند روزه ی خود را در سر می پروراند.

هادی سیاسی در ادامه با اشاره به دلایل پیروزی رزمندگان انقلاب اسلامی در خرمشهر، تاکید کرد: رزمندگان در خرمشهر با توکل بر خدای متعال، اطاعت محض از فرمان ولایت فقیه، وحدت فرماندهان نظامی و روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان پیروزی بزرگ آزادسازی این شهر را در مدت حدود ۲۵ روز رقم زدند.

وی در پایان با تاکید براین جمله از امام خمینی(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود:مهمترینعاملی که باعث شده ما در سی وهفت سال گذشته در برابر تحریم ها و فشار های داخلی و خارجی مقاومت کنیم داشتن رهبری است که نگاهش به جای کدخدا به خدا است و همچنین مردمی که از رهبر خود تبعیت می کنند.

ارسال نظرات