فرماندار تفت گفت: فتح خرمشهر، فتح عالی ترین ارزشهای اسلامی و انسانی بود که سراسر تاریخ جنگ تحمیلی را تحت تاثیر خود قرار داد و منشاء موفقیت های بعدی شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۶۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت، فرماندار تفت با اشاره به فداکاری ها و رشادتهای بی بدیل رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: ملت رشید ایران اسلامی عزیز ترین فرزندان خویش را در مسیر آرمانهای متعالی اسلام و انقلاب و تبعیت از فرامین الهی پیر فرزانه جمارانی تقدیم نمود تا امروز پرچم مقدس ایران اسلامی بر قله های عزت و افتخار به احتزاز در آید.

«محمود زارع رشکوییه» حماسه عظیم و الهی آزادسازی خرمشهر در دوران هشت سال مقدس را نقطه عطفی در مسیر پیروزی های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل دانست و افزود: حقیقتا که فتح خرمشهر به تعبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان(ره) فتح خاک نبود بلکه فتح عالی ترین ارزشهای اسلامی و انسانی بود که سراسر تاریخ جنگ تحمیلی را تحت تاثیر خود قرار داد و منشاء موفقیت های بعدی گردید.

وی، فتح خرمشهر را نتیجه رهبری شجاعانه امام راحل(ره)، ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام و خودباوری و همبستگی ملی بیان کرد و ادامه داد: آزادسازی خرمشهر عزیز، نماد همبستگی ملت رشیدی است که تنها با تکیه بر مدد الهی و رهبری اسلامی و فرزندان جان بر کف خویش، مظلومانه بر روی اهداف و آرمانهای خویش ایستادگی می کند و پایمردی و مقاومت را فلسفه اصلی انقلاب اسلامی خود در برابر مستکبران تاریخ قرار داده است.

فرماندار تفت در پایان با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز خلق حماسه بزرگ فتح خرمشهر، یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهید عزیز محمد جهان آرا و همرزمان سرافراز وی را گرامی داشته است.

ارسال نظرات