خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در نشست هیئت عاشقان ولایت حوزه شهید چمران، ضمن بازدید از برنامه های اردوی جهادی در پایگاه مقاومت شهدای صومعه علیا به ضرورت توجه به اردوهای جهادی در بسیج برای شناساندن مبانی جهاد در بین اقشار مختلف مردم و بسیجیان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۴۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: جهاد اکبر و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب همان جهاد با نفس است باید زیر بنا و مبنای جهاد اصغر باشد و همگی این ها باید در راستای زمینه سازی ظهور باشد و بسیج نقش اساسی و محوری در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: این انقلاب و این نظام و این حرکت های جهادی باید در راستای زمینه سازی ظهور قائم آل محمد(ص) باشد و در این راستا عمل به منویات ولایت و رهبری برای فایق آمدن بر مشکلات داخلی و توطئه های خارجی استکبار ضروری است.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان نقش بسیج در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: بسیج برای اقدام و عمل در سال اقتصادمقاومتی آماده است و همین اردوهای جهادی پایگاه های بسیج، کمک به اقتصاد و تولید اقتصادی نظام اسلامی است و این همان سربازی ولایت است.

وی در ادامه به همراه مسئولان از محل اردوهای جهادی پایگاه مقاومت شهدای صومعه علیا بازدید کرد.

ارسال نظرات