حميدرضا
حمايت از خانواده هاي زندانيان در ايلام/
جشن نسيم مهر با حمايت از خانواده هاي زندانيان از سوي انجمن حمايت ازخانواده زندانيان در استان ايلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۳۰۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
  به گزارش خبرگزاري بسيج؛ به مناسبت پنجم خرداد سالروز حمايت از خانواده هاي زنداني جشن نسيم مهر در سالن آمفي تئاتر بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ايلام با حضور مديران ادارات و خيرين برگزار شد.

فرج الله صيدي مسئول انجمن حمايت از خانواده هاي زنداني گفت: هدف اصلي اداره زندانها از برگزاري اين جشن توجه عموم مردم نسبت به حمايت از خانواده هاي زندانيان است.

وی اظهار کرد: اميدواريم در جشن با كمك ادارات و مسئولين سازمانهاي مرتبط چون : كميته امداد امام خميني (ره)، مشاور استاندار و مدیركل امور زنان و خانواده استانداری ، ادراه كل زندانها و اقدامات تاميني و تربيتي...به خانواده هاي زندانيان كمك كنيم .

مسئول انجمن حمايت از خانواده زندانيان با بیان اینکه اين انجمن با هدف كمك به خانواده‏هاى بى بضاعت زندانيان تشكيل شده است، افزود: هدف از اين كمك ها رفع نيازهاي معنوي و مادي خانواده ها و كمك به اشتغال افراد زنداني در داخل و خارج از زندان است.

و كمك به زندانيان در مورد اشتغال بعد از آزادي از زندان تشكيل شده و تا كنون 240 نفر زنداني در شهرستان ايلام داريم كه زندانيان و خانوادشان مورد حمايت اين انجمن قرار گرفته اند.

فرج اله صيدي با اشاره به حمايت از 240زنداني درشهر ايلام تصريح كرد : وجود خيرين، ادارات و سازمانهاي مرتبط ، نهادها و انجمنهاي خيريه باعث امنیت و نشاط در اين خانواده ها شده است.

فرج الله صيدي گفت: نامگذاري پنجم خردادماه ازسوي مقام معظم رهبري به حمايت از خانواده زندانيان نشان از نگاه عميق ايشان نسبت به نهاد خانواده دارد.

وي ادامه داد: اين انجمن، حمايت هاي خاص خود را به زندانيان و خانواده های آنها در جشن ها و مناسبت هاي امسال برگزار مي كند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار