در پی حمایت از مواضع قاطع امام جمعه ی اردکان نسبت به برخی تحرکات هنری:
ما دانش آموزان انقلابی شهرستان اردکان ضمن حمایت قاطع از مواضع و بیانات امام جمعه اردکان در رابطه با هنر اعلام می داریم؛ اگر بازهم چنین رفتار ضد انقلابی و ضد دینی در شهرستان برپا شود، قاطعانه جلوی آن می ایستیم
کد خبر: ۸۶۸۳۲۹۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ اتحادیه مرکزی انجمن های اسلامی دانش آموزان در پیامی از مواضع قاطع حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر، امام جمعه ی اردکان نسبت به برخی تحرکات هنری در اردکان حمایت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای: امروز بیشترین ضربه ای که دارد در دنیا به ما وارد می شود؛ از کارکرد «هنر» است."

شهرستان اردکان سالیان متمادی است به شهر علم وادب و مهد علماء و بزرگان، معروف بوده و مردم متدین و فهیم این دیار زبان زد خاص و عام می باشند.

با توجه به نقش حیاتی بحث هنر در نظام مقدس جمهوری اسلامی و بنا بر سفارش رهبر انقلاب اگر از آن به خوبی استفاده نشود بزرگترین ضربات را به انقلاب میزند؛ امروز، شاهد برخی تحرکات خاص غیر دینی و یا بهتر بگوییم «ضد دینی» در شهرستان اردکان هستیم.

آن کسانی که موجبات این اتفاقات مفتضح هنری را در دارالعباده برپا کرده اند، باید بدانند که اینجا محل جولان تازه به دوران رسیده های عرصه هنر نیست و باید آرزوی تغییر محتوای هنری اردکان را به گور ببرند.

ما دانش آموزان انقلابی شهرستان اردکان ضمن حمایت قاطع از مواضع و بیانات امام جمعه اردکان در رابطه با هنر اعلام می داریم؛ اگر بازهم چنین رفتار ضد انقلابی و ضد دینی در شهرستان برپا شود، قاطعانه جلوی آن می ایستیم، به مقابله جدی با خاطیان می پردازیم و به هیچ وجه اجازه هتاکی به حریم اسلام را به احدی نخواهیم داد.

انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان

ارسال نظرات