پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شده به تفکیک شامل تعداد 252 پروژه برق‌رسانی و اصلاح شبکه‌های برق با اعتبار 91 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۸۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شده به تفکیک شامل تعداد 252 پروژه برق‌رسانی و اصلاح شبکه‌های برق با اعتبار 91 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است، تعداد پروژه‌های بخش قره‌پشتلو یک پروژه بود که اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برای آن صرف شده است و یک پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون ریال عملیات اجرایی خود را آغاز کرده است.

در بخش زنجانرود 33 پروژه با اعتبار 10 هزار و 501 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است که شامل یک پروژه با اعتبار یک میلیارد و 828 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها و اعتبارات ملی بنیاد مسکن به بهره برداری رسیده و تعداد 322 پروژه با اعتبار 8 میلیارد و 673 ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها عملیات اجرایی خود را آغاز کرده است.

تعداد پروژه‌های واقع در بخش مرکزی سه پروژه با اعتبار یک میلیارد و 920 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها به بهره برداری رسید.

تعداد پروژه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دو پروژه با اعتبار 990 میلیون ریال و تعداد پروژه‌های بنیاد مسکن پنج پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار 3 میلیارد و 520 میلیون ریال که تعداد دو پروژه با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و تعداد سه پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 520 میلیون ریال عملیات اجرایی خود را آغاز کرد.

یک پروژه با اعتبار 18 هزار میلیون ریال توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی به عنوان آغاز عملیات اجرایی احداث فاز سه سیلوی گندمک ولیعصر (ع) کلنگ‌زنی شد.

ارسال نظرات