به مناسبت سوم خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر برنامه گرامیداشتی با حضور بسیجیان و اقشار مختلف در سپاه ناحیه شهرستان کوهرنگ برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۸۳۲۷۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری در ابتدای برنامه ضمن تشکر و خیر مقدم خدمت کلیه شرکت کنندگان در مراسم گفت: پیروزی خرمشهر روز پیروزی خون بر شمشیر است، روز ایثار و فداکاری جوانان رشید این ملت غیور است، که از جان خود گذشتند و حماسه آفریدند تا ما در حال حاضر در امنیت و آسایش زندگی کنیم .

وی، ادامه داد: تنها وظیفه کنونی ما و ادای دین به این عزیزان پیرو ولایت بودن و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان است و به همین دلیل هر سال در این ایام، یاد و نامشان را گرامی می داریم .

امام جمعه شهرستان کوهرنگ نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان و تشکر از مردم همیشه در صحنه شهرستان کوهرنگ افزود : ما برای دنیا طلبی حرکت نمی کنیم. ما برای خواسته های مادی حرکت نمی کنیم. حرکت ما فقط برای خدا و برای اقامه دین خدا و برای آرمان های دینی و شیعی است و به خاطر آنها می جنگیم و جان می دهیم .

حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی اظهار داشت: امروز این پرچم و این علم به دست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) است و ما باید با ایستادگی و استقامت در عرصه سیاسی، بین المللی، اقتصادی و فرهنگی هم باید با تمام قدرت بر آرمانها و اعتقادات تکیه کنیم که در این صورت پیروزی از آن ما خواهد بود.

کلیه شرکت کنندگان در پایان این برنامه با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با عطر افشانی قبور مطهر این عزیزان یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و سوم خرداد را گرامی داشتند.

ارسال نظرات