آخرین جلسه نشست هماهنگی قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر در خصوص اعزام کاروان های مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۶۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
برگزاری آخرین جلسه نشست هماهنگی قرارگاه شهید فهمیده استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این نشست که صبح امروز با حضور کلیه مسئولین ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل در نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها و پلیس راهور استان در سپاه امام صادق(ع) برگزار شده بود جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بر رعایت مسائل ایمنی و اقدامات تامینی تاکید کرد و افزود: همه مسئولین و دست اندر کاران می بایست نسبت به رعایت قوانین و دستورالعمل های جاری در جهت تامین امنیت زائرین در عرصه های مختلف در طول مسیر رفت و برگشت از هیچ تلاسی فروگذار ننمایند.
سرهنگ حمید خرمدل اضافه کرد: جلسات متعددی در سطح کشور و استان با مسئولین ستاد پشتیبانی اعزام کاروانهای مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل در جهت تامین امنیت، ترابری، تغذیه، اسکان و انجام برنامه های فرهنگی ویژه زائرین استان برگزار شده است.
مسئول قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نتیجه این سفر معنوی را زمینه آشنایی بیش از پیش زائرین نسبت به شخصیت و آرمانهای ولای معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها