اگر برنامه‌ریزی مناسبی بر اساس دایره شرعیات و قوانین برای سلایق مختلف دانشجویان مهیا نشود، فضای تهاجم فرهنگی بر دانشگاه‌ها حاکم می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۶۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
حسام الدین علامه، شب گذشته در حاشیه اختتامیه دومین جشنواره علمی فرهنگی کیما دانشگاه علوم تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: ۱۵۰۰ کانون دانشجویی اعم از کانونهای مذهبی، خیریه، نشریه، هنری، اجتماعی و فرهنگی و سلامت در سطح دانشگاه های ۶۰ گانه علوم پزشکی کشور بنا به تناسب سلایق مختلف دانشجویی فعالیت می کنند.

وی مهمترین اهداف از راه اندازی این کانونها را کارآفرینی، تقویت مهارت های فنی، گسترش باورهای دینی و همچنین اطلاع رسانی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اذعان کرد: دشمن دائم در حال برنامه ریزی برای اقشار مختلف جامعه است و لذا دانشجویان در سنی قرار گرفتند که اگر نتوانیم برای سلایق مختلف آنها برنامه ای در دایره شرعیات و قوانین داشته باشیم به یقین تهاجم فرهنگی بر جامعه دانشگاهی کشور حاکم می شود.

علامه تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت های دانشجو و دانشگاه برای پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی کشور بیشترین بهره وری را داشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها