همرزم شهید صیاد شیرازی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که در صورت جنگ نظامی علیه ایران، بسیاری از کشورهای حاشیه‌ای خلیج فارس در لحظه اول فرو می‌پاشند و با افزایش قیمت نفت، جامعه غربی تحت فشار شدید اقتصادی و سیاسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۵۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار علی‌اکبر گرمه‌ای و از همرزمان شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و یادواره شهدای درگز ضمن اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی از اعتقادات بالایی برخوردار هستند، گفت: علاوه بر قدرت نظامی، قدرت اعتقادی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس مایه پیروزی ما بود.

وی ادامه داد: یاری همه جانبه خداوند در جنگ تحملیلی قابل انکار نیست و سرانجام باعث پیروزی رزمندگان اسلام در این جنگ طولانی شد.

سردار گرمه ای درباره فتح خرمشهر اذعان داشت: فتح خرمشهر از نظر دشمن غیر ممکن، از دید مردم حماسه بزرگ و در واقعیت معجزه بود.

وی با اشاره به سخن  امام راحل درباره آزادی خرمشهر ادامه داد: آنچه باعث آزادی خرمشهر شد؛ امدادهای غیبی و اعتقادات قوی رزمندگان اسلام بود.

رئیس دفتر پیشکسوتان جهاد و مقاومت در خراسان رضوی خاطر نشان کرد: بنا به مصلحت الهی، عراق در زمان ۸ سال دفاع مقدس برای پیروزی علیه اسراییل فتح نشد؛ چراکه اگر آن زمان عراق با جنگ نظامی فتح می شد ما هرگز جایی در قلب مردم آنها پیدا نمی کردیم.

وی افزود: اما خواست خداوند در این بود که ما قلب‌های آنها را فتح کنیم و در دلهایشان جا بگیریم؛ که تجمع بزرگ اربعین از نشانه های آن است.

سردار گرمه ای درباره جنگ فرضی و احتمالی علیه ایران گفت: دشمن اکنون فهمیده است نمی‌تواند با جنگ نظامی ایران را شکست دهد.

وی ادامه داد: با پیش‌بینی کارشناسان نظامی غرب در صورت جنگ علیه ایران، بسیاری از کشورهای حاشیه ای خلیج فارس در لحظه اول جنگ فرو می پاشند و با افزایش قیمت نفت، جامعه غربی تحت فشار اقتصادی و سیاسی قرار می گیرد.

در ادامه سرهنگ محمدهادی قوی پنجه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز خاطر نشان کرد: امروز جامعه ما هرچه را که دارد به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست.

وی افزود: هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا در کشور تلاش شود؛ اندک محسوب می‌شود و ملت باید با تمام وجود برای همیشه زنده نگه داشتن یاد شهدا همت نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز اذعان داشت: الگوی ما مردم درگز ۱۰ شهید عملیات بیت المقدس، شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و سایر شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی است که با خون خود مایه عزت، احترام و امنیت مردم شدند.

وی افزود: کسانی که به دنبال آسایش و رفاه مردم هستند؛ مورد احترام هستند و کسانی که در مجلس ششم حضور داشتند و به دنبال فتنه انگیزی و منافع شخصی بودند جایی در دل مردم ندارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها