امام جمعه برازجان درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان:
امام جمعه برازجان درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان به خبرنگار بسیج گفت: فرقه بهانیان فرقه ای ضاله است که در فتنه های علیه انقلاب فعالیت و نقش پررنگی در کاری های غیر اخلاقی و اقتصادی و... داشتند و هرگونه ارتباط با آنها، ضدیت با نظام است و هیچ وجه قابل توجیه نیست.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۴۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱




به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح در خصوص دیدار فائزه هاشمی با بهائیان گفت: فرقه بهانیان فرقه ای ضاله است که در فتنه های علیه انقلاب فعالیت و نقش پررنگی در کاری های غیر اخلاقی و اقتصادی و... داشتند و هرگونه ارتباط با آنها، ضدیت با نظام است و هیچ وجه قابل توجیه نیست.

امام جمعه برازجان با بیان این این فرقه تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد ابراز داشت: فرقه بهائیت در همه حال در تقابل با نظام و انقلاب بوده و جای ننگ است کسانی که در انقلاب بودند با آنها ارتباط داشته باشند و با این حرکت های زشت به آنها مشروعیت بخشند و از آنان حمایت و نیز اشتباه خود را نپذیرند و آن را توجیه کنند.

وی افزود: فائزه هاشمی نه تنها خود بلکه خاندانش باید از این فرقه اعلام برائت کند و نیز قوه قضائیه وظیفه دارد با این فرد برخورد جدی کند.

ارسال نظرات