فرمانده سپاه ناحیه بجستان وحدت بین ارتش، سپاه و بسیج تحت امر ولی فقیه را مهم‌ترین عامل آزادشازی خرمشهر دانست.
کد خبر: ۸۶۸۳۲۱۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با سالروز پیروزی غرور آفرین رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و مسئولین شهرستان بجستان در محل ناحیه سپاه بجستان برگزار شد.

سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بجستان ضمن خیر مقدم اظهار داشت: با توجه به فرمایشات حضرت امام  مهم ترین عوامل ما در فتح خرمشهر که زمینه پیروزی هشت سال دفاع مقدس شد حول سه محور اصلی است.

وی افزود: فرماندهان  ما در جنگ تحمیلی هیچ گاه از لفظ ما برای پیروزی ها استفاده نکردند و مکرر می گفتند خدا کمک کرد تا پیروز شدیم، امداد هایی الهی اولین عاملی است که باعث پیروزی ما در جنگ شد.

فرمانده سپاه بجستان مهم ترین عامل پیروزی ما در جنگ را وحدت کلمه دانست و اذعان کرد: دومین و مهم ترین عامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی وحدت کلمه مردم بود، ما این وحدت را با حضور ۱۴۵ گردان از بسیجیان و ۲۹ گردان برادران ارتشی خود زمانی میبینیم که همه تحت امر ولایت فقیه در جنگ دوشادوش همدیگر شرکت می کنند و به پیروزی می رسند.

وی ضمن اشاره به جایگاه والای رهبری خاطر نشان کرد: سومین عامل پیروزی بزرگ مردان ما در جنگ تحمیلی و فتح خرمشهر امر رهبری بی بدیل و پیامبر گونه حضرت امام بود.

جنیدی گفت: شک نکنید مهم ترین عواملی که این نظام را به حکومت پر از عدل و داد حضرت مهدی(عج) متصل خواهد کرد همین سه عامل است.





ارسال نظرات
پر بیننده ها