خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین:
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین اظهار کرد: استکبار شناسی و استکبار ستیزی یکی از برنامه‌های مهمی است که بر عهده جبهه فرهنگی است و برای مقابله با این دو موضوع باید توطئه‌ها و نقشه‌های مستکبرین به خصوص آمریکا را به خوبی درک کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۹۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دوره آموزشی روشنگری مروجین فرهنگی  بسیج صبح روز با حضور مسئولین استان در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

محمد کشاورز معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در این همایش با اشاره به عملکرد بسیج و سپاه گفت: معاونت فرهنگی سپاه در مجموعه بسیج هر سه ماه از سال موضوعات اقتصاد مقاومتی و بررسی آسیب‌های شبکه مجازی را مورد بررسی و تبیین قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: وظیفه ما تبیین ارزش های انقلاب است و اینکه باید ذهن ها را به اعماق حقایق  و مسائل برسانیم و تحقق این امر با مطالعه و تحقیق و رواج روشنگری در جامعه عملی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به شرح وظایف در حیطه جبهه فرهنگی خاطرنشان کرد: استکبار شناسی و استکبار ستیزی یکی از کارهای مهمی است که بر عهده جبهه فرهنگی است و برای مقابله با این دو موضوع باید توطئه‌ها و نقشه‌های مستکبرین به خصوص آمریکا را به خوبی درک کنیم.

کشاورز یادآورشد: راه خنثی کردن توطئه ها و شکست دشمن در این جنگ گسترده،ارتقاء آگاهی و شناخت توام با ایمان و معرفت دینی است.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین با بیان این نکته که حمایت از تولید داخلی در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار است، اذعان کرد: با بالا بردن کیفیت و خرید کالاهای داخلی می توان وضع اقتصادی موجود را تغییر داد و باید تا جایی که امکان دارد واردات غیر ضروری را محدود کنیم.

کشاورز عنوان کرد: حمایت از تولیدات داخل را ابتدا باید از خانواده های خود آغاز کرد و باید در کارهای فرهنگی بسیجی وار و خودجوش عمل کنیم لذا برای انجام کارهای جهادی و فرهنگی نباید دنبال امکانات و مزایای زیادی بود و باید با حداقل هزینه حداکثر بهره بری را داشته باشیم.

وی در خاتمه به آسیب‌های شبکه مجازی اشاره کرد و گفت: اگر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خود ما شائبه ایجاد کند در این صورت ما هم نمی توانیم جوانان را از شک و شبهه بیرون آوریم زیرا این جنگ نرم نیاز به شناخت عمیق و آگاهی کامل دارد تا بتوان با آن مقابله کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها