نهضت روشنگری همزمان با هفته ایثار و مقاومت و سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور خواهران بسیجی در محل سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۸۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس دینی در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت و سالروزآزاد سازی خرمشهر گفت: هدف دشمن از ایجاد تحریم،دشمنی و خصومت متلاشی کردن نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مجتهدی با بیان اینکه کشورهای غربی به هر دری می زنند تا ملت ایران را به زانو در بیاورند افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت و نجات بخش کشور است، ما باید یک اقتصاد درون گرا داشته باشیم و روی پای خود بایستیم.

وی با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل می باشد اظهار داشت: مقاوم کردن اقتصاد،استفاده از تمام ظرفیت های دولتی و مردم،حمایت از تولید داخلی،مدیریت در مصرف و مدیریت در منابع ارزی از ارکان اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

کارشناس دینی به روش مصرف در کشور اشاره کرد و افزود: خوراک، پوشاک، مسکن و هیچکدام از این ها بر اساس آموزه های دینی نیست.برای ما عیب است که با وجود اجناس داخلی از اجناس خارجی استفاده و به آن افتخار کنیم که با این کار تولید و اشتغال کشور دچار مشکل می شود.

مجتهدی با بیان اینکه چرا کشورهای غربی به ما مسائل و فرمول های هسته ای و علم و تکنولوزی روز یاد نمی دهند ولی این همه فیلم های مستهجن در اختیار جوانان ما قرار می دهند افزود: دشمنان ما برای خانواده ها سرمایه گذاری کردند و می خواهند ملاک های دینی ما را عوض کنند و جوانان را از دین و خانواده جدا کنند.

وی تصریح کرد: جاهلیت در زمان ما به روز شده است و جاهلیت مدرن به راه افتاده است مثل استفاده بی مورد از ماهواره،شبکه های اجتماعی، چشم به هم چشمی ها که همه این ها بنیا ن خانوداه ها را با تهدید روبرو کرده است.

ارسال نظرات