خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه استان قزوین بیان کرد: از نگاه امام (ره) آمریکا یک تروریست واقعی هست و از آن با عنوان شیطان بزرگ یاد می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۱۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج درقزوین، در آستانه رحلت امام راحل پیرامون افق فکری ایشان در  برخورد و رویارویی با امریکا و در کنار آن شعار مرگ برآمریکا اظهار کرد: حضرت امام (ره) بارها در صحبت های خود دولت آمریکا را عامل بدبختی مستضعفین و مظلومان جهان معرفی کردند و آن دولت را نمود مجسم استکبار و سلطه بر سرنوشت ملت ها می دانستند.

وی ادامه داد: در دیدگاه معمار کبیر انقلاب دولت آمریکا دشمن شماره یک مردم می باشد و از هیچ گونه ظلمی در به استعمار کشیدن ملل ضعیف تر دریغ نمی کند.

کوچک خانی تشریح کرد: دولت آمریکا مهمترین پشتوانه رژیم صهیونیستی می باشد، رژیم کودک کش استعمار گری که خونخوار است و دشمن اصلی اسلام محسوب می شود، امام در بیانات خود می فرمایند: با آمریکا ارتباط برقرار نخواهیم کرد مگر اینکه اینها آدم شوند.

وی اضافه کرد: از نگاه امام  آمریکا یک تروریست واقعی است و از آن با عنوان شیطان بزرگ یاد می‌کنند، در دوره زندگی خود در سه مرحله شروع زعامتشان تا سقوط شاه، آغاز نهضت تا استقلال آن و از استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی تا زمان پایانی عمرشان یعنی از سال 42 تا 68 به مقابله با استبداد آمریکایی پرداختند.

کوچک خانی تبیین کرد: امام  راحل 4 ماه پیش از خود منشور روحانیت را طرح کردند و در بخش های متعددی از آن به استکبار ستیزی و تاکید بر مقابله با ظلم آمریکا اشاره کرده اند و بر مراقبت در این مسئله تاکید داشتند.

این مسئول با بیان این نکته که طبق قائده نفی سبیل امام رابطه با امریکا را نفی می کردند اذعان کرد: همه مشکلات از رفتار های تحقیر آمیز آمریکا نشات می گیرد،اگر این دولت حقوق سایرین را رعایت کند، رفتار خود برتر بینی را کنار بگذارد و لحن تحقیر را حذف کند رابطه ها به راحتی برقرار می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: حال آنکه شیطان بزرگ هرگز  تغییر رفتار را اعمال نخواهد کرد، هرگز به اصل تعیین سرنوشت احترام نمی گذارد و منافع ملی سایر ملل را رعایت نمی کند، بدیهی است که عقل سلیم برقراری ارتباط با چنین عقیده ای را رد می کند.

وی افزود: امروز برجام نمود همین رفتار اشتباه است، ایران علاوه بر عدم رضایت مردم و تصمیم گیرندگان نظام با امریکا رابطه جدید را ایجاد کرده و به تمام قول های خود جامه عمل پوشانده و آمریکا در برابر همه این صداقت ها همچون گذشته پای بر رکاب بد عهدی گذاشته و  از حقوق  و حق مردم ایران چشم پوشی می‌کند و برای رفع تحریم ها هیچ حرکتی انجام نمی دهد.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه با یاد آور شدن شعار مرگ برآمریکا و مفاهیم نهادینه شده در این شعار اظهار کرد: در ابتدای انقلاب امام بر استکبار ستیزی تاکید ویژه ای داشتند و چون امریکا نماد مجسم استکبار است مردم به صورت خود جوش این شعار را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: آنها که این شعار را مورد استفاده قرار می دهند خود خواسته این کار را می کنند و امام راحل نیز هر گز با این شعار مخالفت نکردند.

وی در خاتمه یادآور شد: امام خمینی(ره) خواهان استقلال تمام ملت ها بودند و هر گز نمی خواستند که سایه شوم استکبر برهیچ ملت مظلومی سایه افکند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها