حلقه های صالحین در شهرستان ابهر باید با حضور پررنگ بسیجیان برگزار شود تا دلایل ریزش بسیجیان از این گروه ها آسیب شناسی شود.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۰۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) در جلسه شورای قشر شهرستان ابهر که در حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) ابهر برگزار شد، گفت: برای آسیب شناسی جلسات حلقه های صالحین در 6 جلسه شورای قشر به آسیب شناسی جلسه حلقه های صالحین می پردازد.

نفیسه واعظی با اشاره به اینکه حلقه های صالحین در آغاز تعداد بیشتری از بسیجیان را تحت پوشش داشت، افزود: دلیل ریزش جوانان و نوجوانان از حلقه های صالحین باید آسیب شناسی شده و راهکارهای مناسب آن ارائه شود.

همچنین در این جلسه سرمربی حوزه نصرت فاطمه (س) در سپاه ناحیه ابهر، گفت: گروه سنی نوجوانان و جوانان بیشترین ریزش از حلقه های صالحین را داشته اند که باید مشکلاتی که باعث پدید آمدن این امر شده توسط سرگروه های حلقه ها مطرح شود.

کبری نوری با اشاره به اینکه در آغاز تشکیل حلقه ها تعداد افرادی که در حلقه های صالحین حضور می یافتند بسیار زیاد بوده، افزود: در حال حاضر نیز برخی حلقه ها به دلیل توانمندی های بسیار مربیان این حلقه ها هنوز هم پرمخاطب هستند درحالیکه برخی حلقه ها ریزش شدیدی در اعضای حلقه را شاهد بوده اند.

وی تاکید کرد: سرگروه های حلقه های صالحین باید همواره اطلاعات خود را افزایش دهند چراکه برخی از مربیان در سال اول اطلاعات خوبی را اعضا منتقل می کنند و پس از یک سال تهی از اطلاعات جدید می شوند و همین امر جذابیت لازم را از حلقه های صالحین می گیرد.

سرمربی حوزه نصرت فاطمه (س) در سپاه ناحیه ابهر با تاکید بر بروز رسانی اطلاعات سرگروه های حلقه ها، افزود: در حلقه های صالحین باید به نحوی به پرسش ذهن همه به گونه ای پاسخ داده شود که در نهایت آن شخص از تفکر در هر موضوعی در نهایت به خداوند متعال برسد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد جذابیت در برگزاری حلقه های صالحین، ابراز کرد: گاهی لازم است محل برگزاری حلقه ها تغییر کند و این امر در قالب برگزاری اردو می تواند محقق شود و برای برگزاری اردو الزامی به خروج از شهر نیست بلکه تجربه محیط متفاوت از قبل می تواند اردو تلقی شود.

نوری یادآور شد: سرگروه ها باید توجه داشته باشند که هنر آنها باید این باشد که با وجود کمبود بودجه بتوانند رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهند.

سرمربی حوزه نصرت فاطمه (س) در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه باید در گزینش سرگروه ها دقت شود، تصریح کرد: باید سرگروه ها و مربیان در هر صحبتی خداوند را به متبیان یادآوری کنند که لازمه آن نیز آشنایی مربی با خداوند است.

حلقه های صالحین باید با حضور پررنگ بسیجیان برگزار شودحلقه های صالحین باید با حضور پررنگ بسیجیان برگزار شودحلقه های صالحین باید با حضور پررنگ بسیجیان برگزار شود

ارسال نظرات