نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : انتخاب آیت الله جنتی نشان از این دارد که ملت ایران خود تصمیم گیرنده است و تحت تاثیر بیگانگان ودشمنانی که در لباس خیرخواهی ورود پیدا می کنند قرار نمی گیرد و خود برای مصالح کشو ...
کد خبر: ۸۶۸۳۱۰۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در رابطه با انتخابات روز گذشته ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت : اولین جلسه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری دیروز ۴ خردادماه آغاز به کار کرد و در این جلسه انتخابات رییس مجلس خبرگان انجام شد .
وی افزود : این انتخابات با حضور ۸۶ نفر از نمایندگان خبرگان و بین ۳ نفر از بزرگان آیت الله جنتی ، آیت الله امینی و آیت الله هاشمی شاهرودی انجام گرفت که اکثریت نمایندگان به آیت الله جنتی رای دادند و در ادامه هم رای گیری برای نواب رییس ، منشی ها و کارپردازان انجام شد و امروز هم در ادامه رای گیری اعضای کمیسیون ها انجام می شود .
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : آیت الله جنتی با رای قاطع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به عنوان رییس انتخاب شد که این قاطعیت نشان از این دارد که آیت الله جنتی مناسب ترین فرد برای به ثمر رسیدن اهداف مجلس خبرگان رهبری است .
علیمرادی اذعان کرد : انتخاب آیت الله جنتی نشان از این دارد که ملت ایران خود تصمیم گیرنده است و تحت تاثیر بیگانگان ودشمنانی که در لباس خیرخواهی ورود پیدا می کنند قرار نمی گیرد و خود برای مصالح کشورشان قدم برمی دارند .
وی ادامه داد : امیدواریم مجلس خبرگان در دوره پنجم آن جایگاه قانونی خود را در جهت حلقه اتصال بدنه ملت و مسئولین نظام به ویژه رهبری انجام  دهد، زیرا در حقیقت نمایندگان باید مشکلات فرهنگی ، اقتصادی و … مردم را ببینند و راه حل هایی را شناسایی و به مسئولین منتقل کنند .
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود : امیدواریم این اهتمامی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باعث خیرات و برکات مردم و تقویت نظام جمهوری اسلامی شود .
انتهای پیام/

ارسال نظرات