خبرهای داغ:
حجت الاسلام منفردی در جمع پاسداران و بسیجیان و عاشقان ائمه اطهار گفت: انقلاب ما محدود به ایران نیست و انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداه است.
کد خبر: ۸۶۸۳۰۹۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

 

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شیروان؛ حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان در جمع پاسداران و بسیجیان و عاشقان ائمه اطهار با بیان اینکه دو نگاه اساسی و محوری حول محور مهدویت و انتظار وجود دارد گفت: گروهی معتقدند گشایش امور و برپایی پرچم اسلام تا زمان ظهور ممکن نیست.

منفردی افزود: اما گروه دیگری هست که خود را همچون میزبانی که منتظر مهمان عزیز است فرض می کنند و معتقدند امام عصر (عج) می آید که جهان را پر از عدل و داد کند.

وی گفت: گروه اول ظاهرا منتظر عدل و دادند امام در برابر بی عدالتی ها سکوت می کنند ،نه غم گرسنگی محرومان دارند و نه خم به ابرو می آورند.

منفردی ادامه داد: در واقع این گروه درکی از واقعیت انتظار ندارند و برخی نیز از همه چیز پشیمانند و با دشمنان اسلام و انقلاب نشست و برخاست دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان گفت: گروه دوم که منتظران واقعی اند پیام نیمه شعبان را به خوبی درک کرده اند و ایمان دارند که انقلاب ما محدود به ایران نیست و انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها