خبرهای داغ:

بیانیه ناحيه مقاومت بسيج اسفراين به مناسبت سوم خرداد

به مناسبت یوم الله سوم خرداد سالروز مقاومت، ایثار و پایداری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراين بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۸۶۸۳۰۶۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومي ناحيه مقاومت بسيج اسفراين:در این بیانیه آمده است: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که در تاریخ ملت ایران روز مقاومت و ایثار نام گرفته، خجسته باد. 

در سوم خرداد سال1361، فصلی جدید و به یادماندنی از حماسه آفرینی مردانی رقم خورد که تنها برقدرت لایزال الهی تکیه کرده، اقتدار و عظمت ملت ایران را با وحدت و همدلی و با بهره گیری از تدابیر و اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین به کارگیری خلاقیت در طراحی و اجرای عملیات افتخار آمیزی به نام بیت المقدس به تصویرکشیدند. 
در ادامه بیانیه آمده است: رزمندگان اسلام بر این حقیقت تاکید کردند که قدرت ایمان و خداباوری رزمندگان ما تمامی قدرتهای مادی را که علیه کشور در سطح جهانی دست به دست هم داده بودند در هم شکسته و عزت و افتخار شرف را برای میهن ما به ارمغان آورد. 
اکنون این وظیفه ما و نسل جوان کشور است که به عنوان وارثان شجاعت و ایثار و گذشت آن دلاورمردان، با الهام گرفتن از فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس، در همه عرصه های علمی و فرهنگی و اقتصادی بکوشیم و روز به روز برسرافرازی میهن عزیزمان بیافزاییم. 
در خاتمه بیانیه آمده است: ناحيه مقاومت بسيج اسفراين، با گرامیداشت سوم خرداد، با تمامی شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان فتح خرمشهر وشهداي مدافع حرم عهد و پیمان می بندیم که تا آخرین نفس، راه آنان را ادامه داده و به یاری پروردگار کشور عزیزمان ایران را ازگزند فتنه های روزگار حفظ نماییم

ارسال نظرات
پر بیننده ها